نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انگلستان جز چهار کشوری است که پادشاهی متحد بریتانیای کبیر را تشکیل می دهند، همچنین جز بزرگ ترین، ثروتمندترین و پرجمعیت ترین کشور در این پادشاهی است. انگلستان دارای جزیره های بسیار کوچک و بزرگ است، که شهر لندن پایتخت و مرکز پادشاهی بریتانیا را تشکیل می دهد. در این کشور بیشتر مواقع هوا ابری است و ممکن است در هر فصلی از سال باران ببارد، همچنین ممکن است در یک روز شما یک آفتاب زیبا و باران ملایم را باهم ببینید. از آنجایی که بریتانیا زادگاه افرادی مثل داروین و نیوتن است، فرهنگ مردم این منطقه همانند گذشتگان است. امروزه افراد زیادی قصد دارند برای ادامه زندگی و سرمایه گذاری به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. انگلستان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت است، زیرا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین شرکت های ایران در حوزه مهاجرت می باشد. برای مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس تماس بگیرید.

روش های مختلف برای دریافت اقامت انگلستان

  برای دریافت اقامت در کشور انگلستان روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه قصد داریم بهترین روش ها را برای دریاقت اقامت این کشور بیان کنیم.

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت:

یکی از روش هایی که می توان با آن اقامت انگلستان را دریافت کرد، ثبت شرکت در این کشور است. در این روش می توانید به مدت 3 سال در انگلستان اقامت دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان می توانید دو سال دیگر اقامت خود را تمدید کنید و در آخر برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

برای دریافت این نوع اقامت لازم هست نمره آیلتس شما حداقل 4 باشد، همچنین لازم است تمام مدارک شناسی مانند پاسپورت، مدارک هویتی و تمام سوابق کاری خود را ارائه دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت داشتن گواهی عدم سوء پیشینه در کشور انگلستان بسیار مهم است.

همان طور که گفته شد برای دریافت اقامت دائم از طریق ثبت شرکت باید بعد از 3 سال اقامت خود را تمدید کنید، اما این کار در صورتی امکان پذیر است که در طول این سه سال یک کسب و کار مناسب برای خود راه اندازی کرده و مالیات و بیمه را پرداخت کرده باشید.  

دریافت اقامت انگلستان از طریق خرید ملک:

یکی دیگر از روش هایی که می توان با آن در برخی کشورهای اروپایی اقامت دریافت کرد، خرید ملک در آن کشور است. برای سرمایه گذاران خارجی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می توانند به راحتی در کشور انگلستان ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. اما بهتر است بدانید با خرید ملک در این کشور نمی توانید اقامت دائم را دریافت کنید، اما می توانید با این روش اقدامات لازم را برای دریافت اقامت انجام دهید.

اگر قصد خرید ملک در انگلیس را دارید، ابتدا باید نرخ ملک در این کشور را مورد بررسی قرار دهید، سپس بر اساس بودجه و توانایی مالی خود یک ملک مناسب را پیدا کنید. توصیه می شود برای خرید ملک از یک وکیل کمک بگیرید تا به راحتی کارهای اداری برای جا به جایی ملک را انجام دهد.  برای خرید ملک در انگلیس نیاز به اثبات اقامت خود ندارید، اما باید هویت خود را به دولت اثبات کنید. برای این کار باید مدارک شناسایی، پاسپورت امضا شده و مجوز عبور و اجازه اقامت را داشته باشید. برای کسب اطالعات بیشتر با یک وکیل مهاجرت به انگلستان در تهران تماس بگیرید.

دریافت اقامت انگلستان از طریق ویزای استارتاپ:

امروزه کشور انگلستان از نظر اقتصادی و صنعتی یک کشور بسیار پیشرفته است، به همین دلیل برنامه های متنوعی را برای تمام افراد در نظر دارد.

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان دریافت ویزا استارت آپ کشور انگلستان است، که دولت این کشور برای رشد بهتر اقتصاد آن را به کارآفرین ها ارائه می دهد.

کارآفرینان با داشتن ویزای استارتاپ می توانند به طور موقت در کشور انگلستان اقامت داشته باشند و در صورت پیشرفت و موفقیت در کسب و کار خود و رعایت برخی استاندارد‌های موجود می توانند اقامت دائم را دریافت کنند. برای دریافت این ویزا کافیست یک ایده جدید و منطقی داشته باشید که توسط یک سازمان رسمی تایید شده باشد. با دریافت این ویزا می توانید به مدت دو سال در انگلستان اقامت داشته باشید، سپس می توانید با ویزای نوآور به مدت سه سال ویزای خود را تمدید کنید. نکته مهم این است که فرد متقاضی می تواند با داشتن این ویزا همسر و فرزند زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورد. این ویزا برای کسانی مناسب است که پتانسیل راه اندازی یک کسب و کار را برای اولین بار در انگلستان دارند، به همین دلیل باید تمام مراحل این کار را به درستی انجام دهد و سپس کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. توجه داشته باشید که بعد از راه‌اندازی کسب و کار امکان ورود به استارتاپ وجود ندارد.

دریافت اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری:

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از اقتصادهای بزرگ جهان است، برنامه های بسیار خوبی برای تمام سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است. برنامه‌ی این کشور یکی از سخت ترین برنامه های برای مهاجرت است و متقاضیان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از این موفعیت استفاده کنند. کسانی که از طریق سرمایه‌گذاری اجازه اقامت در انگلستان را دریافت می کنند، می توانند در مدت اقامت خود در این کشور درس بخوانند یا کار کنند. برای زندگی در انگیش شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیس به سایت تهران زبان بروید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری مدارکی مثل پاسپورت، گواهی تمکین مالی، گواهی سلامت پزشکی، گواهی عدم سوء پیشینه، مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر لازم است. همچنین باید به طور دقیق بیان کنند که چگونه سرمایه خود را بدست آورده اند و بتوانند به راحتی سرمایه خود را انتقال دهند. اگر برای سرمایه گذاری از سرمایه همسر خود استفاده می کنید باید سند ازدواج و نامه رضایت همسر خود را داشته باشید.اگر قصد دارید ویزای خود را تمدید کنید باید قبل از رسیدن زمان پایان اعتبار اقدامات لازم را برای تمدید انجام دهید. برای این کار باید نام تمام کسانی که تحت سرپرستی هستند و در ویزا ذکر شده بود، دوباره گفته شود. همچنین باید حداقل دو میلیون پوند در دست داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری می تواند برای اعضای خانواده مانند همسر و فرزند خود ویزا دریافت کنید. در چنین شرایطی اگر فرزند شما زیر 18 سال سن داشته باشد می توانید برای آن هم ویزا دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: اقامت انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: فیلر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قبل از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس باید ابتدا حتماً تمامی مشکلات به وجود آمده برای مادربرد لپ تاپ یا تبلت شما را به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورتی که با تعمیر قطعات سخت افزاری بر روی مادربرد مشکل دستگاه برطرف می‌شود این کار توست تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس و با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی مایکروسافت سرفیس شما و مادربرد آن امکان‌پذیر نباشد و یا به دلیل بالا بودن هزینه ها صرفه اقتصادی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به تعویض این قطعه به قطعه اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند که تمامی این مراحل با مشاوره و هماهنگی شما انجام می شود.
در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی دلایل خرابی مادربرد ها و همچنین روش های تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را مورد بررسی قرار بدهیم و به شما بگویم که چگونه می توانید با اطمینان کامل عملیات تعویض این قطعه مهم و حیاتی را در سرفیس خود انجام دهید.
دلایل خرابی و نقص در مادربرد
مادربرد به عنوان یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس در نظر گرفته می‌شود که در بخش‌های مختلف سخت افزاری دستگاه بر روی این قسمت لحیم شده اند. کارهای بسیاری از بخش های مختلف لپ تاپ و تبلت شما به مادربرد دستگاه ربط دارد و زمانی که یک قسمت سخت افزاری از لپ تاپ به کار مشکل شده و یا بطور کامل مادربرد شما دچار نقص شده باشد ممکن است شاهد خرابی کامل دستگاه باشیم.
خرابی مادربرد لپ تاپ و تبلت سرفیس به‌ دلایل مختلف ممکن است به وجود بیاید که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ریختن آب یا مایعات بر روی سرفیس ها و یا وارد شدن ضربات بسیار مهلک و همچنین افتادن از ارتفاع اشاره نمود.
در کنار این موارد زمانی که شما مشکلات سخت افزاری بر روی سرفیس خود داشته باشید و بخواهید یک قطعه از آن را تعویض کنید و از قطعات فرعی و غیر اصل به جای قطعه اصلی استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است خطراتی مانند خرابی مادربرد را به همراه داشته باشد.
در کنار همه این موارد بخشی از مشتریانی که به نمایندگی سرفیس مراجعه می‌کنند با مشکلاتی مانند ایرادات نرم‌افزاری و تاثیری که بر روی مادر برد می‌گذارند روبرو هستند و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که مشکلات نرم افزاری نیز در برخی از موارد ممکن است باعث خرابی مادربرد سرفیس شود.
تعمیر مادربرد سرفیس
با توجه به اینکه سرفیس دستگاه‌های بسیار گران‌قیمتی در داخل کشورمان هستند و به عنوان محصولات لاکچری شناخته می شوند در صورتی که یک قطعه سخت افزاری در ساختار آنها به خصوص مادربرد که نقش بسیار حیاتی و مهمی را در کارکرد این دستگاه ها دارد دچار خرابی شود، بهتر است قبل از عملیات تعویض، تمامی تلاش ها برای تعمیر سرفیس و مادربرد آن انجام شود.
نکته مهم در مورد تعمیر مادربرد این است که حتماً باید قبل از شروع عملیات تعمیر تست و عیب یابی اولیه توسط دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود تا فقط قسمت های خراب شده مادربرد مورد تعمیر و بازیابی قرار بگیرند و سایر قسمت‌هایی که سالم و کارایی صحیحی دارند در حین عملیات تعمیر دچار مشکل نشوند.
تیم فنی و تخصصی نمایندگی مایکروسافت سرفیس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تمامی عملیات مربوط به ای و تست اولیه مادربرد دستگاه را انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و عیب و نقص وجود آمده برای مادربرد به صورت کامل مشخص شد و پس از مشخص شدن عیب وجود آمده نسبت به تعمیر مادربرد اقدام می‌نمایند.
نکته حیاتی و مهم که باعث بالا رفتن کیفیت عملیات تعمیر مادربرد مایکروسافت سرفیس در نمایندگی این برند شده است به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیروی متخصص برمی‌گردد.
تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس
در صورتی که تست و ارزیابی اولیه مادربرد شما این موضوع را نشان دهد که عملیات تعمیر بر روی دستگاه شما قابل انجام نیست و به هیچ عنوان با تعمیر مادربرد نمی توانید و نقص به وجود آمده بر روی دستگاه را برطرف کنید باید برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام نمایید.
تعویض این قطعه سخت افزاری با توجه به نقش بسیار مهمی که بر روی لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس دارد باید حتماً با وسواس خاصی انجام بگیرد. با توجه به اینکه سرفیس لپ تاپ های بسیار گران قیمتی هستند، معمولا لوازم جانبی و همچنین قطعات سخت افزاری آنها در صورتی که قصد تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید دارای هزینه و قیمت بسیار بالایی هستند.
با توجه به اینکه سرفیس از ساختار بسیار خاص و منحصر به فردی استفاده می کنند باید حتماً از لوازم جانبی اصلی مخصوص هر مدل برای این برند استفاده نمایید و در صورتی که از لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری اصلی و اورجینال استفاده نکنید پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات عدیده‌ای در آن قسمت سخت افزاری و دیگر قسمت‌های لپ تاپ خود خواهید شد و شاید پس از مدتی مجبور باشید هزینه های چند برابری را برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف لپ تاپ خود پرداخت کنید.
تمامی لوازم جانبی سرفیس و همچنین قطعات سخت افزاری آن شامل مادربرد به صورت کاملا اصلی و اورجینال و با گارانتی و ضمانت نامه معتبر در نمایندگی سرفیس با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و در صورتی که از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید این قطعه سخت افزاری با پائین ترین قیمت و به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طرف تیم فنی و تخصصی نمایندگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دغدغه های پس از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس
بسیاری از مشتریانی که برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام می‌کنند دغدغه سالم ماندن لپ تاپ خود و خراب شدن دوباره مادربرد آن را دارند که با توجه به قیمت بسیار بالایی که سرفیس ها دارند و البته هزینه های بسیار بالایی که برای تعمیرات و تعویض قطعات آن ها دریافت می شود می توان گفت که دغدغه کاملا به جا و درستی است.
با توجه به اینکه در نمایندگی مایکروسافت سرفیس از یک تیم فنی و تخصصی باتجربه که تمامی فناوری ها و امکانات به کار رفته و  افزار مدل های مختلف سلفی را به خوبی می‌شناسند و با آنها آشنایی دارند به کار گرفته شده است و البته از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند می‌توانیم با تضمین و کیفیت بسیار بالا با گارانتی معتبر را به شما ارائه نمایید تا پس از عملیات تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات این نمایندگی به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.
در صورتی که قصد دارید عملیات تعویض مادربرد مایکروسافت را انجام دهید علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی سرفیس می توانید از طریق ارسال پیک به راحتی دستگاه خود را به دست تیم فنی و تخصصی مرکز بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت شاهد برطرف شدن مشکلات آن باشید.


:: برچسب‌ها: تعویض مادربرد مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

لپ تاپ های شرکت دل به عنوان یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین برند های تولید کننده انواع لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن در دنیا همواره مورد پسند مشتریان و کاربران برای مصارف مختلف بوده اند.

 
این برند از محصولاتی استفاده می کند که کیفیت و کارایی آن بر هیچکس پوشیده نیست و اگر اطراف خود را نگاه کنید در محیط کاری خود و یا دوستانتان یکی از مدل های لپ تاپ دل را مشاهده خواهید کرد.
 
دل به عنوان یکی از بزرگترین برند های دنیا همگام با دیگر شرکت ها سعی کرده است تا لپ تاپ های به روز و با کیفیت و امکاناتی را تولید و روانه بازار نماید.
 
تعمیرات لپ تاپ های قدیمی دل و لپ تاپ های به روز و بسیار پیشرفته ای که امروز توسط این شرکت تولید می شود، همواره باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.
 
به همین دلیل دل در سراسر دنیا اقدام به تاسیس نمایندگی های مختلف نموده است تا از این طریق بتواند خدمات و محصولات خود را به سرعت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد.
 
نمایندگی دل در ایران با استفاده از تیم تخصصی که از سراسر کشور جمع آوری نموده است اقدام به تعمیرات لپ تاپ دل در مدل های مختلف نموده است و در این راه استفاده از ابزار و تکنولوژی های به روز توانسته است بر کیفیت تعمیرات بیافزاید.
 
استفاده از نیروی مجرب ضامن کیفیت بالای تعمیرات
همانطور که گفته شد لپ تاپ های دل مانند بسیاری از برند های مطرح دنیا دارای ساختار خاصی هستند و به همین دلیل باید توسط افرادی که دانش فنی لازم در این زمینه را دارند، تعمیر شوند.
 
تیم فنی و تخصصی که در این مرکز دور هم جمع شده اند و خدمات ویژه ای را در این زمینه برای کاربران ارائه می کنند، از بهترین و مجرب ترین کادر تعمیرات لپ تاپ های دل در کشور می باشند.
 
همه این افراد پس از طی آزمون های عملی توانسته اند مجوز حضور در این مرکز به عنوان تعمیرکار را به دست آورد و این موضوع یعنی تمامی افرادی که به تعمیرات لپ تاپ دل را انجام می دهند از دانش روز در این زمینه برخوردار هستند.
 
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در ساختار لپ تاپ های دل به وجود می آید، تیم فنی مورد نظر ابتدا دانش فنی در زمینه هر محصول جدید را به دست آورده و با آن به طور کلی آشنا شده و سپس برای تعمیر آن اقدام می نمایند.
 
همه ما به خوبی می دانیم که لازمه استفاده از دانش فنی برای تعمیر یک دستگاه با کیفیت بالا، استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب و به روز می باشد.
 
با توجه به اینکه هر روز شاهد تولید مدل های جدید و مختلف به روز لپ تاپ های دل هستیم، نمایندگی دل در ایران، بهترین و به روز ترین ابزار تعمیراتی را در اختیار تیم فنی خود قرار داده است.
 
به همین دلیل است که با اطمینان بالا می توان گفت که تعمیرات لپ تاپ دل در این مرکز با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود.
 
تعویض قطعات و ارائه گارانتی معتبر
یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کاربران لپ تاپ های دل در هنگام خراب شدن یک قطعه سخت افزاری با آن رو به رو هستند، خراب شدن کلی قطعه و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می باشد.
 
متاسفانه به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت در کشورمان، شاهد گستردگی تجهیزات جانبی و سخت افزاری به صورت فرعی در بازار های مختلف هستیم.
 
برخی از مراکز برای کاهش هزینه های تعمیرات لپ تاپ دل، قطعات سخت افزاری فرعی را به جای قطعات اصلی جا زده و از آن ها برای تعمیرات لپ تاپ استفاده می کنند.
 
این کار باعث می شود تا در بلند مدت شاهد کاهش کارایی بخش یا کل لپ تاپ باشیم.
 
به همین دلیل نمایندگی دل در ایران، سخت افزار و تجهیزات جانبی لپ تاپ های دل را به صورت اصل و اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد تا از این بابت نگرانی نداشته باشند.
 
در انتها و پس از رفع عیب کامل لپ تاپ دل که می تواند مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، یک گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند از خدمات مختلف و ویژه مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.
 
البته ارائه این گارانتی تعمیر ضامن کیفیت بالای تعمیرات لپ تاپ های دل در نمایندگی دل می باشد


:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کسانی که از مدل های مختلف گوشی لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو رو به رو هستند.

با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با برند لنوو و تلفن های همراه این شرکت

شرکت لنوو که در سال 1984 تولید شده است ابتدا تمامی تمرکز خود را بر روی تولید انواع کامپیوتر های رومیزی و خانگی اختصاص داده بود.

بعد از موفقیت هایی که این برند در زمینه ی تولید وسایل دیجیتال به دست آورد و استقبال مردم از بازار خرید موبایل، متخصصان و مدیران لنوو نیز در صدد برآمدند تا محصولات متنوعی در این زمینه ارائه نمایند.

هر چند در سال 2008 امتیاز تولید گوشی لنوو به شرکت های دیگری واگذار شد اما این برند در سال بعد دوباره امتیاز خود را خریداری کرد تا بتواند با تولید تلفن های همراه با کیفیت و پر از امکانات مختلف به رقابت با برند های مطرح در این زمینه مانند اپل و سامسونگ بپردازد.

از نظر ساختاری می توان برند لنوو را یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های موبایل دانست.

گوشی های لنوو همواره از نظر ظاهری و مواد اولیه ی استفاده شده در ساختار آن، با خلاقیت های خاصی همراه هستند که می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.

تعمیرات گوشی لنوو

هنگامی که برای خرید یکی از انواع مدل های مختلف تلفن همراه لنوو اقدام می کنید، مطمئناً یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید این محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که توسط لنوو برای آن مدل ارائه می شود.

در کشور عزیزمان متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی بسیاری از برند ها از جمله لنوو نمی توانند خدمات خود را به صورت مستقیم به کاربران و مشتریان خود ارائه نمایند.

به همن دلیل مراکز مختلفی به عنوان نمایندگی لنوو در سراسر کشور فعالیت می کنند.

این مراکز با تکیه بر ارائه ی خدمات مدل های مختلف و تعمیرات گوشی لنوو سعی می کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.

تفاوت هایی که در کیفیت کار و ابزار مراکز و نمایندگی های لنوو وجود دارد باعث می شود تا مشتریان همواره با دغدغه هایی برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو همراه باشند.

زمانی که ما این دغدغه ها و نیاز مشتریان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با تاسیس یک مرکز به عنوان تعمیرات گوشی لنوو، تمامی خدمات در این زمینه را با کیفیت بالا ارائه نماییم.

به همین دلیل ابتدا آگهی های مرتبط جهت فراخوان بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران داخلی از سراسر کشور برای تعمیرات گوشی لنوو منتشر شد.

تمامی کسانی که اکنون به عنوان تعمیرکار در این مرکز مشغول فعالیت هستند، از فیلتر های مختلفی گذشته و اکنون با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی لنوو آشنایی کامل دارند.

برای اینکه امر عیب یابی و سپس تعمیرات گوشی لنوو با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، بهترین و به روز ترین تجهیزات برای این کار در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.

حتی در صورتی که مدل های جدید از تلفن های هوشمند لنوو به بازار ارائه شود، طی دوره هایی این افراد با ویژگی های مختلف آن مدل آشنا می شوند تا بتوانند تعمیرات مدل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند.

ارائه ی گارانتی تعمیر برای تضمین کیفیت کار مرکز

شعار اصلی مرکز ما برای تعمیرات گوشی لنوو، کیفیت و سرعت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد.

برای اینکه مشتریانی که به ما اعتماد می کنند نیز بیشتر به این شعار ما اعتقاد پیدا کنند، گارانتی تعمیر به آن ها ارائه می شود.

علاوه بر این متاسفانه بسیاری از مشتریان به دلیل عدم آگاهی ممکن است در دام افراد سودجو افتاده و قطعات تلفن همراه آن ها با قطعات فرعی جایگزین شود که این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات معیوب و خراب شده دستگاه مورد نظر، کیفیت و کارایی را دوباره به آن محصول باز می گرداند.

برخی از مشکلات متداول گوشی های لنوو که در این مرکز برطرف می شوند

گوشی های لنوو نیز ممکن است بر اثر عوامل زیادی از جمله بی احتیاطی و یا ضربدیدگی دچار مشکلاتی شوند.

برای برطرف نمودن تمامی این مشکلات می توانید از خدماتی که در این مرکز برای تعمیرات گوشی لنوو ارائه می شود استفاده نمایید.

این تعمیرات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود.

از جمله تعمیرات مهم در بخش سخت افزاری می توان به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود.

ظرافت هایی که برای تعمیر این قسمت از دستگاه لازم است باعث شده است تا از تعمیرات گوشی لنوو به عنوان تعمیرات تخصصی یاد شود و نیاز مند افراد متخصص و تجهیزات مناسب باشد.

علاوه بر این اگر تلفن هوشمند و یا موبایل شما که از برند لنوو می باشد دچار آبخودگی یا ضربدیدگی شده باشد با مراجعه به بخش تعمیرات گوشی لنوو می توایند به راحتی اطلاعات آن را بازیابی نموده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام دهید.

در این قسمت ابتدا با تجهیزات مناسب، قسمت های خراب شده دستگاه در اثر عامل بیرونی مشخص شده تا بتوان بدون صدمه دیدن دیگر قسمت ها، تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

دیگر خدمات ما در مرکز نمایندگی لنوو
تعمیرات تخصصی تبلت لنوو

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو

نمایندگی lenovo



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تعمیرات all in one ایسر مانند دیگر محصولات این شرکت به دلیل ساختار خاصی که دارند باید توسط افراد متخصص و البته استفاده از ابزارها و تجهیزات کاملاً به روز انجام شود.در نمایندگی ایسر در تهران شما می توانید همه مشکلات به وجود آمده برای آل این وان خود از نظر سخت افزاری یا نرم افزاری را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نمایید. در ادامه با ما همراه باشید

تعمیرات all in one ایسر

آل این وان یا همان کامپیوتر های یکپارچه به دلیل مزایای بسیار زیادی از جمله کاهش فضا و کاهش مصرف و مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها قرار گرفته اند.

شرکت ایسر با توجه به اینکه در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی یکی از شرکت های موفق بوده است، اقدام به تولید آل این وان نیز نموده تا در این زمینه نیز بتواند با تولیدات متنوع و همچنین با کیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ساختار آل این وان به طور کلی شبیه به هم است اما بسیاری از شرکت ها از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی را در آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند بر روی تعمیرات all in one ایسر موثر باشد.

کسانی که از آل این وان های ایسر استفاده می کنند در هنگام بروز هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دغدغه هایی برای تعمیر این دستگاه دارند.

به همین دلیل مرکز ما سعی کرده است با پشتیبانی کامل از تمامی مدل‌های مختلف آل این وان تولید شده توسط این شرکت این دغدغه را به خوبی از بین ببرد.

استفاده از خدمات مراکز غیرمجاز و افراد مبتدی نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش های اصلی و حیاتی این دستگاه نیز شود.

به همین دلیل نمایندگی ایسر تیمی از مجرب ترین تعمیرکار آن را در این مرکز دور هم جمع آورده است تا بتوانند عملیات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

ارائه گارانتی معتبر

ایسر سعی کرده است تا مانند دیگر تجهیزات وارد شده به بازار از جمله لپ‌تاپ‌های با کیفیتی که تولید می کند، آل این وان ها را نیز با قیمت بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر نیست هزینه‌ های بسیار مناسب و کمی را برای تعمیرات all in ine ایسر در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند نسبت به هزینه های خود مدیریت بهتری را داشته باشند.

برای اعتماد سازی بیشتر مشتریان و همچنین تضمین کیفیت خدماتی که در نمایندگی می شود، گارانتی معتبر تعمیر برای هر محصول البته مهلت تست پس از انجام تعمیرات در نظر گرفته می شود.

در صورتی که هر کدام از قطعات سخت افزاری آل این وان ایسر دچار مشکل شده باشند و تعمیر آنها از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد تیم فنی و تخصصی این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نسبت به تعویض این قطعات معیوب اقدام می کند.

پس در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای آلین وان شما به وجود آمد حتما در قسمت تعمیرات all in one ایسر مراجعه نموده تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشکل شما برطرف شود.

مشکلات متداول آل این وان های ایسر

آل این وان ایسوس می تواند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل عدم نگهداری صحیح و یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات شایع برای محصولات یک پارچه ای سر ویروس های نرم افزاری است که می تواند باعث خراب شدن قسمت های مختلف سخت افزار از جمله سی پی یو دستگاه و همچنین چیپ گرافیک شود.

در این صورت به آسیب دیدن چیپ گرافیک دستگاه تصاویر نمایش داده شده ایراد پیدا کرده و ممکن است در برخی از موارد به طور کلی این فصل روشن نشود.

از دیگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که برای آل این وان های ایسر به وجود می آید می توان به هنگ کردن دستگاه و یا مشکلاتی که برای به روز رسانی بایوس آن و همچنین خراب شدن قطعات مختلف سخت افزاری اشاره نمود.

ارتقاء گرافیک ایسر امکان پذیر بوده و قابل به روز رسانی است اما باید حتماً توسط افراد متخصص انجام شود تا کوچکترین مشکلی برای دیگر قسمت های این دستگاه به وجود نیاید.

برخی از خدمات تعمیرات all in one ایسر

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع آل این وان ایسر

تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری

تعمیر صفحه لمس و نمایشگر دستگاه

تعمیرات و تعویض کارت گرافیک دستگاه

نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات مختلف نرم افزاری

تعمیر و بازیابی باتری

ترمیم و تعمیر هارد دیسک

تعمیرات مختلف سخت افزاری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است به دلیل ضرب دیدگی برای هر قسمت دستگاه به وجود بیاید.

منبع: تعمیر لپ تاپ ایسر



:: برچسب‌ها: all in one ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

زیبایی و آراستگی برای زنان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. تقریبا تمام زنان تمایل دارند که در هر شرایطی زیبا و جذاب به نظر رسیده و در بهترین حالت خود باشند. از این رو آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه در چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و خدمات آرایشی ارائه شده در این مراکز تنوع بسیاری یافته است. روش های آرایشی دائم و نیمه دائم از جمله انواع تاتو صورت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، جدید ترین مدل های مش و رنگ مو و بسیاری موارد دیگر از جمله خدمات آرایشی است که طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است.در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر برخی از جدید ترین روش های آرایشی موقت و نیمه دائم می پردازیم.

کلاس های آموزشی فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز

انواع خدمات ناخن در آرایشگاه زنانه

دست ها بخشی تاثیر گذار در زیبایی یک زن هستند. علاوه بر زیبایی و شفافیت پوست دست ها، تمیزی و زیبایی ناخن ها نیز نقش قابل توجه در جذابیت یک زن دارند اما این زیبایی و آراستگی دیگر تنها منحصر به ناخن های دست نیست بلکه سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز تبدیل به جزئی از خدمات ارایشی پرطرفدار در میان زنان گردیده است. بر همین اساس امروزه آرایشگاه های زنانه خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را برای آراستگی ناخن های دست و پا ارائه می نمایند که مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.خدمات اصلی زیبایی ناخن شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از: کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و لاک ژل.

کاشت ناخن

کاشت ناخن گزینه ای مناسب و نیمه دائمی برای داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. شما می توانید به اندازه و فرم دلخواه ناخن کاشته و از داشتن ناخن هایی با فرم و طرح جذاب که به راحتی جدا نمی شوند لذت ببرید. کاشت ناخن جایگزینی مناسب و نسبتا دائمی برای ناخن های مصنوعی است که دیگر کاربرد چندانی ندارند. دقت داشته باشید که کاشت ناخن امری تخصصی و بیسار حساس بوده که حتما باید توسط فرد ماهر و دوره دیده انجام شود. در صورتی که کاشت ناخن به طور غیر حرفه ای و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام شود می تواند خطرات جدی برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد همچنین لازم است بدانیم که ناخن کاشته شده نیز دائمی نبوده و در بازه های زمانی مشخص نیازمند ترمیم و جایگزینی می باشد.

مانیکور

داشتن ناخن های مرتب و اراسته خواسته ی هر بانویی است که به زیبایی دستان خود اهمیت می دهد. برای این منظور می توانید از خدمات مانیکور دست در آرایشگاه های زنانه بهره مند شوید. به فرآیند سوهان کردن ناخن، پاک کردن و از بین بردن گوشت و پوست های ریز اضافه ی دور ناخن به طوری که اسیبی به بافت سالم اطراف ناخن وارد نشود، مانیکور دست گویند. لازم به ذکر است که مانیکور ناخن نیز باید توسط فرد متخصص انجام شده و نکات بهداشتی و ضدعفونی ناخن ها قبل و بعد از مانیکور به دقت صورت گیرد.

پدیکور

همان اندازه که سلامت و زیبایی ناخن های دست مهم و تاثیرگذار است، سلامت و زیبایی ناخن های پا نیز حائز اهمیت است. ناخن های نامرتب، شکسته و تیره، زیبایی پا را از بین برده و از جذابیت فرم زیبای پای شما می کاهد. به سوهان زدن، مرتب کردن و برداشتن گوشت و پوست مرده و زائد اطراف ناخن پا بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن، پدیکور ناخن می گویند که از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در آرایشگاه های زنانه می باشد.

لاک ژل

لاک ژل یا همان ژلیش ناخن گزینه مناسبی است برای کسانی تمایل به کاشت ناخن ندارند. لاک ژل زیبایی یک ناخن کاشته شده را دارد و به دلیل داشتن کراتین مانع آسیب رسیدن به صدف ناخن می شود. در روش لاک ژل ، ناخن ها از پایه کوتاه نشده و سوهان زده نمی شوند بنابراین این روش نسبت به کاشت آسیب کمتری برای ناخن به همراه دارد و هر زمان که بخواهید به راحتی از روی ناخن شما برداشته می شود.

 

خدمات آرایش دائم در آرایشگاه زنانه

تاتو یا همان خالکوبی به عنوان شکلی از آرایش دائم و نیمه دائم شناخته می شود که به انواع مختلف در آرایشگاه های زنانه صورت می گیرد. تاتو صورت را می توان برای خط چشم و خط لب، زیبایی و ترمیم ابرو و حتی اسکالپ سر در موارد ریزش مو نیز انجام داد. هدف از انجام تاتو در صورت رهایی از آرایش مداوم صورت به طور روزانه و موقت است که علاوه بر هدر دادن هزینه و زمان، در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را نیز از دست می دهد.

آموزش حرفه ای و تخصصی تتو بدن

آموزش تاتو در آرایشگاه زنانه

انجام انواع تاتو بر روی صورت امری تخصصی بوده و اجرای آن نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای می باشد. برگزاری دوره های آموزش از سطح مبتدی تا حرفه ای تاتو صورت از جمله خدمات آموزشی است که توسط برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که مجوزهای لازم را دارند، ارائه می شود. دوره های آموزشی تاتو صورت شامل آموزش های تئوری، طراحی و کار عملی بر روی پوست های مصنوعی و طبیعی می باشد.

کلاس آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

کاشت مژه در آرایشگاه زنانه

از گذشته تا کنون همواره داشتن مژه هایی زیبا و پرپشت به عنوان معیاری برای زیبایی صورت در نظر گرفته شده است.این امر موجب روی آوردن بانوان به دریافت خدمات آرایشی برای افزایش زیبایی مژه ها می گردد. امروزه از روش های مختلف طبیعی و مصنوعی برای زیبا تر نشان دادن مژه ها و پرپشت کردن آن ها استفاده می شود که به طور کلی عباتند از:

  • انواع ریمل
  • لیفت و لمینت مژه
  • مژه مصنوعی
  • کاشت مژه

کاشت مژه از جمله روش های جدید است که مورد استقبال بانوان در آرایشگاه های زنانه قرار گرفته است. کاشت مژه فرآیندی است که در طی آن تارهایی از جنس مو با ترکیبات مصنوعی، لا به لای مژه های پلک بالایی با چسب های مخصوص اضافه می شود. کاشت مژه شامل دو نوع کاشت دائم و موقت می باشد.

کاشت مژه به صورت دائمی در یک طی عمل جراحی حدودا دو ساعته همراه با بیهوشی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که دوره نقاهت و عوارض خاص خود را به همراه دارد. در روش موقت کاشت مژه از مژه های مصنوعی برای پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می شود. در این روش مژه های مصنوعی از جنس مو را به صورت مجزا و با استفاده از چسب های مخصوص که دارای دوام خوبی می باشند لا به لای مژه های طبیعی می چسبانند. مژه موقت به طور میانگین یک هفته دوام داشته و به مرور زمان در اثر شستشو کنده می شود. این نوع از کاشت مژه می تواند توسط آرایشگران متخصص و دوره دیده در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه با رعایت موارد بهداشتی انجام شود.



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشگاه های زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کاشت نهال بادام

دستورالعمل کاشت نهال و درخت بادام:
بادام یک محصول محبوب و با کیفیت است. در انواع آجیل های شور و شیرین به صورت خام یا شور استفاده می شود. بادام نیز در بسیاری از غذاها نقش مهمی دارد. همه اینها باعث شده است که پرورش دهندگان توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند.

همه این موارد و تقاضا ها موضوعی است  که باعث ایجاد متقاضیان زیاد شده است. از یک سو در کشت نهال یا بذر بادام، داشتن اطلاعات کافی و رعایت قوانین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی قوانین پرورش درخت بادام بپردازیم. بنابراین اگر به فکر کاشت این گیاه معروف با طعمی لذیذ هستید، دست از کار نکشید.

همچنین در این مقاله قصد داریم 10 نوع از انواع نهال بادام را به شما معرفی کنیم، همچنین نهالستان های معتبری که به فروش این نهال ها مشغول هستند را نیز معرفی میکنیم.

آشنایی با کشت نهال بادام:
درخت بادام نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز بسیار محبوب است. می توان گفت آمریکا و اسپانیا بزرگترین تولیدکنندگان این محصول هستند. البته کشت بادام در کشور ما ایران بسیار رایج است. دانه های درخت بادام دارای دو پوسته هستند.
پوسته بیرونی آن که در فصل بهار رشد می کند و بازار مدرن آن را در اختیار می گیرد و همچنین پوسته داخلی آن که در داخل کاملاً سفت است. دانه های بادام یا دانه ها در پوسته سخت خود قرار می گیرند. برای کشت نهال بادام؛ باید در نظر داشته باشید که ارتفاع درخت باید 5 تا 10 متر باشد. اگر بخواهیم عرض یا قطر آن را ببینیم باید بگوییم که قطر این درخت می تواند بیش از 40 سانتی متر باشد.

نحوه پرورش نهال بادام:
همانطور که قبلا ذکر شد، بادام نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها یک محصول محبوب است. بنابراین می توان روش های مختلف کشت را در نظر گرفت. در هر صورت، هر روشی که برای کشت بادام انتخاب شود. تمام شرایط لازم که در ادامه به آنها می پردازیم باید رعایت شود تا در نهایت برداشت خوبی داشته باشیم. پرورش درخت بادام در سراسر جهان به روش های مختلف از جمله:.

  1. تکثیر توسط بذر،
  2. تکثیر به‌ وسیله پیوند،
  3. و همچنین کاشت نهال بادام، صورت می‌گیرد.

انواع نهال بادام

نهال بادام دارای ارقام مختلفی است که هرکدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود هستند. این ارقام با توجه به مناطق مختلف بازدهی مناسب نسبت به همان منطقه را دارند. که انواع آنها عباتند از:

نهال بادام سفید

نهال بادام سفید که با نام های نهال بادام محب و نهال بادام محبعلی نیز شناخته می شود یک از انواع نهال بادام پوست کاغذی می باشد. این نهال به طور عمده در استان های کردستان و چهارمحال بختیاری کاشت می شود. البته به دلیل سازگاری بسیاری عالی نهال بادام سفید با شرایط اقلیمی چهارمحال بختیاری، بهترین نوع این نهال در این منطقه تولید می شود. البته در سایر نقاط کشور نیز این نهال امکان کشت دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-سفید/

نهال بادام منقا

نهال بادام منقا یکی از انواع تجاری و پر سود انواع نهال بادام می باشد. منشا این نهال منطقه آسیای شرقی است ولی به دلیل محبوبیت بالایی که در میان باغداران دارد، در اکثر مناطق ایران نیز کاشت می شود. محصول این نهال را به دو صورت چاقاله بادام و بادام درختی می توان برداشت کرد که هر دو سوددهی عالی دارند.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-منقا/

نهال بادام ربیع

نهال بادام ربیع یکی از انواع نهال بادام بومی ایران می باشد و منشا اصلی آن شهرکرد است. این نهال به دلیل بازدهی بالا یکی از ارقام نهال بادام تجاری و پرسود می باشد. مقاومت این نهال در برابر خشکی و کم آبی از دلایل اصلی محبوبیت این نهال بادام می باشد زیرا امکان کشت دیمی این نهال وجود دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-ربیع/

نهال بادام شکوفه

نهال بادام شکوفه از انواع نهال بادام فرانسوی می باشد. اما در ایران نیز در مناطق بسیار به خصوص میاندوآب و آذر شهر کاشت می شود. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان بادام شکوفه در دنیا می باشد. این نهال یکی به دلیلی بازدهی بالا و مقاومت در برابر سرمای بهاره، یک نهال کاملا محبوب در بین باغداران به شمار می رود.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-شکوفه/

نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس یکی از انواع نهال بادام تجاری می باشد که دارای بازدهی بالایی است. این نهال که ریشه فرانسوی دارد، در بیشتر مناطق ایران کشت می شود. به دلیل بالا بودن میزان برداشت محصول و مقاومت بالای این نهال در برابر سرمای بهاره، یک نهال پرسود و محبوب در بین باغداران به شمار می رود

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-فرانیس/

نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی که می توان گفت بهترین و گران ترین نوع بادام را دارد. بیش از 57 درصد از زمین های زیر کشت بادام مربوط به این نهال می باشد. زیرا این نهال بادام دارای محصولاتی با درصد مغز بالا، شرین و خوش طعم می باشد و میزان بازدهی بالایی دارد. بهترین نوع این بادام ها به کشورهای دیگر به خصوص هندوستان صادر می شود.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-مامایی/

نهال بادام سنگی

نهال بادام سنگی که بی شک می توان گفت یکی از بهترین نهال های بادام می باشد. این نهال علاوه براین که دارای میزان بازدهی بالا می باشد، مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط سخت از خود نشان می دهد. همانند نامش در شرایط پیچیده و نامعمول تحمل بالایی دارد و به رشد خود ادامه می دهد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-سنگی/

نهال بادام کاغذی

نهال بادام کاغذی که گاهی به آن نهال بادام پوست کاغذی نیز گفته می شود یکی از انواع محبوب و شناخته شده در بیان باغداران می باشد. بادام کاغذی که اصلی ترین ویژگی آن داشتن پوست چوبی بسیار نازک می باشد، در میان مردم نیز شناخته شده و محبوب است و به دلیل طعم و خواص بی شماری که دارد، فروش بالایی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-کاغذی/

نهال بادام دیرگل آذر

نهال بادام دیرگل آذر یکی از انواع نهال بادام تجاری و پربازده می باشد. منشا این نهال بادام فرانسه می باشد و حاصل پیوند نهال بادام ایتالیایی و بادام فرانسوی است. البته به دلیل میزان باردهی بالا و رشد قوی این درخت محبوبیت جهانی پیدا کردو چندین سال است که این نهال در ایران و به خصوص آذر شهر کشت فراوانی دارد.

https://akinnahal.com/shop/نهال-بادام/نهال-بادام-دیرگل-آذر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: نهال ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کانادا کشوری مدرن، زیبا، امن و با شرایط رفاهی عالی برای مهاجرت می‌باشد. اما مهاجرت به کانادا چندان راحت نیست برای مهاجرت به کانادا مراحل زیادی وجود دارد که شما باید تمامی آن‌ها را با توجه به قوانین وضع شده طی کنید. طی شدن این مراحل ممکن است ماه‌ها به طول انجامد اما با توجه به امکانات رفاهی مناسب، مهاجرت به این کشور برای خیلی از افراد بسیار ایده‌آل است. در ادامه به توضیح چند روش اخذ ویزا و اقامت کانادا می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

اخذ اقامت  و پاسپورت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری توسط تیدی پارس فواید بسیاری دارد. این راه بسیاری از افراد را شامل می‌شود که از راه‌های دیگر اخذ اقامت برای آن‌ها سخت است برای مثال افراد مسن یا افرادی که مهارت زبان بالایی ندارند. همچنین در این روش فرد نیاز به ارائه مدرک دانشگاهی ندارد. با این روش افراد خانواده (همسر و فرزندان) فرد نیز می‌توانند اقامت دائم کسب کنند.

دریافت ویزا و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری از روش‌هایی از جمله ثبت شرکت در کانادا، کارآفرینی، خود اشتغالی و استارتاپ ویزا امکان‌پذیر است. این روش بهترین روش برای صاحبین مشاغل و کارآفرینان است. باید توجه داشت که اول شما باید ابتدا ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را اخذ کنید و پس از دو سال حضور در ایالت مورد نظر می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

حداقل میزان سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزا 350 هزار دلار کانادا می‌باشد. این هزینه نسبت به کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکا و استرالیا روشی مناسب‌تر است. کانادا همچنین برای سرمایه‌گذاری قوانین ساده‌تری دارد و برای شروع کسب و کار با توجه به ثبات بالای بازار کار و ثبات سیاسی مناسب است. مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کانادا شامل اسناد که نشان‌دهنده سابقه شما در تجارت و مدیریت است علاوه بر آن مدارک تحصیلی، گذرنامه، گواهی‌های تولد و ازدواج و فرم‌های درخواست مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کاناداست. در ادامه به سه روش اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری به طور مفصل‌تر می‌پردازیم.

اقامت کانادا از طریق خرید ملک

باید این را بدانید که اخذ اقامت و پاسپورت کانادا با خرید خانه به راحتی میسر نیست. یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری است و خرید ملک یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است. اما در بازار ملک و کاندو کانادا نیز قیمت‌ها ثابت نیستند و روند صعودی دارند و از آن‌جا که خریدار غیر مقیم باید حدود 35 درصد مبلغ ملک را همان ابتدا به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد شاید این روش برای سرما‌یه‌گذاری مناسب نباشد. برای سرمایه‌گذاری روی ملک تمامی شرایط از جمله ریسک مصادره اموال، شاخص کیفیت نظارتی، نرخ کنترل فساد، شاخص‌های اقتصادی مثل تورم و ... را باید در نظر گرفت.

اگر برای دریافت اقامت از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی اقدام کنید خرید ملک می‌تواند به روند کاری شما کمک کند و سرمایه‌گذاری مناسبی باشد. همچنین باید بدانید دولت کانادا وامی به مبلغ 65 درصد از ارزش ملک را به شما می‌دهد. اما برای خرید ملک و دریافت وام شما باید مبلغ پیش‌پرداخت را به فروشنده بپردازید. قیمت خانه نیز در استان‌های مختلف، نزدیک بودن به مرکز شهر، متراژ و امکانات خانه می‌تواند متفاوت باشد.

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

شرایط ثبت شرکت در ایالت‌های مختلف کانادا می‌تواند متفاوت باشد. برای مهاجرت و دریافت پاسپورت و اقامت کانادااز طریق ثبت شرکت شما نیاز به بیزنس پلن یا یک طرح تجاری دارید. باید توجه داشت که اتباع خارجی با ثبت شرکت در کانادا به تنهایی صاحب اقامت نخواهند شد. باید بدانید روش دیگری وجود دارد که اگر حداقل 50 درصد از سهام شرکت ثبت شده یا شرکتی که در آن شراکت دارید به نام شما باشد می‌توانید در آن مشغول به کار شده و برای اعضای خانواده اقامت کانادا را کسب کنید.

ثبت شرکت در کانادا به دو صورت فدرالی و ایالتی است. اگر اقدام به ثبت شرکت فدرالی کنید با اینکه هزینه‌های بیشتری دارد اما می‌توانید در تمام ایالت‌ها فعالیت کنید. ثبت ایالتی نیز محدود به محدوده و ایالت خاص می‌شود که قوانین خاص هر ایالت متفاوت است و معمولا دو استان بریتیش کلمبیا و اونتاریو برای سرمایه‌گذاران محبوب‌تر هستند.

انواع ساختار شرکت‌ها در کانادا برای سرمایه‌گذاری متفاوت هستند و شامل سه مورد شرکت‌های مالکیت یگانه (Sole Proprietorship)، شرکت‌های چند مالکیتی یا مشارکتی (Partnership) و شرکت‌های سهامی (Corporation) می‌شوند.

  • شیوه ثبت شرکت مالکیت یگانه بسیار آسان است. اما مالیات بالایی دارد و فردی که شرکت به اسم آن ثبت شده مسئولیت کامل دارد و در صورت ورشکستگی کل دارایی‌اش از دست می‌رود.
  • در شیوه ثبت شرکت مشارکتی دو یا چند نفر با یکدیگر شریک می‌شوند. این روش پیچیده‌تر از روش قبل است اما به دلیل مشارکت چندین نفر ضرر شرکت شامل حال فقط یک نفر نخواهد شد.
  • روش شرکت سهامی به این صورت است که شرکت ثبت شده به عنوان یک شخصیت حقوقی در نظر گرفته می‌شود.

همان‌گونه که اشاره شد ثبت شرکت یا خرید تجارت به تنهایی منجز به اخذ اقامت کانادا نشده و شما برای دریافت اقامت نیاز به بیزنس پلن و برنامه‌ریزی مناسبی دارید که منجر به موفقیت شما در آینده و در نهایت به اقامت دائم شود.

اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا

دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ یکی از روش‌های بسیار خوب برای مهاجرت به کاناداست. اگر فردی خلاق هستید که دوست دارید ایده استارتاپ خود را با حمایت مناسب و در کشور دیگری پیاده کنید کانادا انتخاب خوبی برای شماست. باید توجه داشته باشید که ایده شما باید به حدی مناسب باشد که پس از ارائه آن به سازمان‌هایی که برای دریافت حمایت مالی به آنها معرف می‌شوید مورد تایید قرار گیرد. می‌توان گفت ایده‌ای مناسب است که به شرایط اقتصادی کشور کمک کند، مشکلاتی را حل کند، امکان پیشرفت در آینده را داشته باشد و ...

برای اقدام به دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید یک سری شرایط کلی داشته باشید:

  1. بلد بودن زبان انگلیسی و یا فرانسوی در حد CLB5
  2. داشتن سرمایه برای گذراندن زندگی (حمایت مالی استارتاپ فقط برای پروژه شماست)
  3. ایده استارتاپ مناسب

تنها داشتن ایده مناسب و مورد تایید، برای گرفتن ویزای استارتاپ کافی نیست. در ادامه شما باید در شرکت استارتاپ خود فعالیت داشته باشید و آن را مدیریت کنید. زمانی که ایده شما مورد تایید سازمان قرار گرفت به شما نامه پشتیبانی داده می‌شود. این نامه بسیار مهم است و شما حتما باید آن را برای دریافت ویزا همراه با مدارک دیگر خود ارائه دهید.

دریافت این ویزا مزایا و معایب خاص خود را دارد برای مثال شما می‌توانید برای حداکثر پنج نفر از اعضای خانواده خود ویزا دریافت کنید. فرزندان شما امکان تحصیل در کانادا را کسب می‌کنند. از معایب آن می‌توان به طولانی بودن مراحل اداری و داشتن مدرک زبان معتبر اشاره کرد.

سخن آخر اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا کار حقوقی و تخصصی است و شما برای طی کردن مراحل دریافت اقامت به کمک وکلای مجرب نیاز دارید. نظر خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.



:: برچسب‌ها: اقامت کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شیائومی به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده انواع تلفن های همراه هوشمند تصمیم گرفته است تا با تولید شیائومی REDMI k20 گامی بلند در راستای برطرف نیاز های کاربران بردارد.

محصولات شیائومی همواره با قیمت مناسبی که دارند شناخته می شوند.

با توجه به بالا رفتن قیمت سایر برند ها، این قیمت مناسبی که شیائومی در نظر گرفته است باعث استقبال بی نظیر مشتریان از تلفن های هوشمند این شرکت شده است.

ما در نمایندگی شیائومی قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های گوشی شیائومی REDMI k20 را برای شما شرح دهیم .

شیائومی REDMI k20
کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن باعث شده است تا شاهد یکی از پرفروش ترین تولیدات شرکت شیائومی در این عرصه باشیم.

ترکیب رنگ بسیار مناسبی که در ساخت این محصول استفاده شده است محبوبیت آن را نیز بالا تر برده است.

این ترکیب رنگ در کناره ها به صورت آّبی و قرمز بوده و در مرکز به مشکی متمایل شده است.

ساختار فیزیکی جذاب و انحنای خاصی که برای شیائومی REDMI k20 در نظر گرفته شده است باعث می شود تا در زوایای مختلف شاهد تغییر رنگ این محصول به از نارنجی تا ارغوانی باشیم.

مشخصات عمومی شیائومی REDMI k20
این تلفن هوشمند مانند سایر تلفن های هوشمند امروزی زا نسل های مختلف اینترنت پشتیبانی می کند.

همچنین شیائومی REDMI k20 از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

سیستم عاملی که شیائومی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته استف سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ می باشد.

پردازنده ی مرکزی پرقدرت ۸ هسته‌ای (دو هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای) باعث می شود تا بتوان به راحتی برنامه های مختلف را با این دستگاه اجرا نمود.

علاوه بر این استفاده از یک تراشه کوالکوم SDM730 Snapdragon 730 (هشت نانومتری) باعث بالا رفتن کیفیت و کارایی دستگاه نیز شده است.

شیائومی REDMI k20 از گرافیک Adreno 618 در ساختار خود بهره می برد که می تواند رضایت کاربران را در هنگام استفاده از این گوشی به خوبی جلب نماید.

دوربین شیائومی REDMI k20
یکی از مهم ترین اجزای شیائومی REDMI k20 که باعث می شود کاربران برای خرید این محصول ترغیب شوند، دوربین با کیفیت و قدرت بالا می باشد.

همین کیفیت دوربین تنها تفاوت این محصول با شیائومی REDMI k20 پرو است که در موارد دیگر ویژگی های مشترکی دارند.

دوربین اصلی شیائومی REDMI k20 دارای سه لنز با قدرت های ۴۸، ۱۳ و ۸ مگاپیکسل می باشد.

از قابلیت های مهم دوربین اصلی می توان به تصویربرداری HDR، پانوراما، فلش LED دوتایی اشاره نمود.

این کیفیت بالای تصاویر، در کنار قابلیت های جذاب دوربین اصلی، لذت یک عکسبرداری شیرین از مناظر مختلف را به کاربران اهدا می کنند.

در بالا و سمت چپ این گوشی، دوربین سلفی پاپ آپ جای گرفته است.

این دوربین در زمان انتخاب گزینه ی سلفی و دوربین جلو، به صورت خودکار و در کمتر از ۰.۸ ثانیه از جای خود خارج می شود.

دوربین جلو یا همان دوربین سلفی شیائومی REDMI k20 دارای قدرت ۲۰ مگاپیکسل می باشد.

این دوربین سلفی پاپ آپ می تواند در عمر مفید گوشی تا ۳۰۰ هزار بار به صورت خودکار بیرون بیاد که با اگر برای هر روز ۵۰ بار را به طور میانگین در نظر بگیریم، ۱۶ سال طول می کشد تا به عدد ۳۰۰ هزار برسیم.

جنس مناسب محافظ و همچنین مقاومت در برابر ضربه باعث شده است تا پا آپ شیائومی REDMI k20 کیفیت بالایی از خود در محیط های مختلف نشان دهد.

بدنه و صفحه نمایش دستگاه
ابعاد مناسب و همچنین وزن ۱۹۱ گرمی شیائومی REDMI k20 از ویژگی های خوب دستگاه به شمار می آیند.

این ابعاد و وزن مناسب باعث می شوند تا کاربر هنگام استفاده ی طولانی مدت از این تلفن هوشمند به هیچ احساس خستگی نداشته باشد.

اندازه ی ۶.۳۹ اینچی صفحه نمایش لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۱۰۸۰*۲۳۴۰ از شیائومی REDMI k20 یک محصول جذاب با کیفیت عالی نمایش ساخته است.

دیگر ویژگی ها
حافظه ی داخلی این تلفن هوشمند، ۲۵۶ گیگابایت می باشد.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه ی نمایشگر

شتاب سنج، حسگر مجاورتی، قطب نما

بلوتوث ۵.۰

پورت USB2.0

باتری با کیفیت و قوی غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

تنوع رنگ (قرمز ، آبی ، مشکی)

منبع: تعمیر گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: بررسی مشخصات فنی و ویژگی های شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1400 | نظرات ()