نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد.

با ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

شرکت اچ پی
شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی ۵۳۸ استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به ۹۰ میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال ۱۹۸۴ پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: همه چیز درباره شرکت اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پرشر گیج (گیج فشار) یکی از مهمترین ابزار دقیق است و برای اندازه گیری مقدار فشار سیالات در سیستم های لوله کشی استفاده می شود. گیج های فشار باید به یک فشار سنج دقیق مجهز باشند زیرا اگر فشار به طور ناگهانی زیاد شود، ممکن است مشکلات زیادی برای دستگاه ایجاد شود. اگر از دستگاه گیج فشار به درستی استفاده نشود، سیستم های هیدرولیک دچار مشکلاتی مانند نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار می شوند. گیج فشار دارای یک حسگر و یک نشانگر است و در صورتی که تغییری در این دو به وجود آید، عددی حاصل می شود که تغییرات ناشی از فشار را نشان می دهد. دستگاه گیج فشار باید به طور دقیق به کار برده شود، در غیر این صورت سیستم های قدرت مایع قادر نیستند کار خود را به درستی انجام دهند و در نتیجه ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد گیج فشار به این صفحه بروید:

https://co-asa.com/pressure-gauge/

با استفاده صحیح از گیج های فشار، می توان نشتی های حاصل از فشار را به راحتی کنترل نمود. گیج فشارهای نقش مهمی در صنایع مختلف و همچنین پالایشگاه ها دارند و مانع از رخ دادن بسیاری از حوادث می شوند. با توجه به این که فشار نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی دارد و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی دچار تغییر می شود، استفاده از گیج فشار امری ضروری محسوب می شود.

گیج های فشار هیدرولیک با توجه به نوع استایلشان و همچنین موادی که از آن ساخته شده اند ، می توانند دامنه های فشار مختلف را تحمل کنند. با توجه به این موضوع، مواد به کار رفته در ساخت گیج های فشار و همچنین استایل آنها، نقش بسیار مهم و قابل توجهی در عملکرد دستگاه داشته ویکی از عوامل مهم برای انتخاب گیج فشار می باشد.

گیج دما

ترمومتر آنالوگ یا تمپرچر گیج یا گیج دما نوعی ابزار دقیق است و به نام های دیگری مثل ترموتر و دما سنج عقربه ایی و آنالوگ نیز شناخته می شود. در حقیقت گیج دما از مهمترین ابزارهایی است که با استفاده از آن می توان دمای محیط یا دمای یک جسم را خیلی دقیق اندازه گیری نمود. این ابزار قالب های متفاوتی داشته و قادر است  به روش های مختلف درجه حرارت را اندازه گیری کند.

نحوه عملکرد گیج های دما با توجه به مدل های مختلف آن متفاوت می باشد. در حقیقت کارکرد دما سنج جیوه ایی برای تشخیص تغییرات ناشی از حرارت، با نحوه کار کردن آن در دما سنج های لیزری و دیجیتالی متفاوت است. از ساده ترین مدل های گیج های دما، می توان به دما سنج های جیوه ایی و الکلی اشاره کرد. عملکرد این دو گیج شبیه به یکدیگر بوده و مبنای کار آنها به تغییر حجم ماده درون دما سنج بستگی دارد.

گیج دما از نظر کاربرد تفاوت هایی با ترانسمیتر دما دارد. ساده ترین نوع دماسنجی که در بازار موجود است، دماسنج هایی جیوه ایی هستند و معیار اندازه گیری آنها، تغییر حجم جیوه به خاطر گرما است.

گیج دمای آنالوگ که به عنوان ترمومتر آنالوگ یا دما سنج عقربه ایی نیز شناخته می شود، تا حد زیادی در پتروشیمی استفاده می شود زیرا گیج های دمای آنالوگ بر خلاف گیج های دمای دیجیتال، برای اندازه گیری دما از جریان الکتریسیته  استفاده نمی کنند. زیرا ممکن است جریان برق در شرکت های پتروشیمی، به انفجار منجر شود.

گیج دما کاربردهای متنوع و مختلفی دارد. یکی از متداول ترین کاربردهای گیج دما، استفاده از آن در پروژه های پزشکی برای اندازه گیری دمای بدن و تب می باشد. علاوه بر این گیج دما در پروژه های آزمایشگاهی برای اندازه گیری دمای محیط و همچنین دمای محل انجام واکنش نیز قابل استفاده است. گیج دما همچنین در لوازم و تجهیزات خانگی از جمله مایکروفر و تجهیزات آشپزی نیز به کار برده می شود.

فلو سوئیچ

فلو سوئیچ یا سوئیچ جریان نوعی ابزار دقیق است و بر جریان هوا، بخار و مایعات نظارت دارد. فلو سویچ می تواند  یک سیگنال را به دستگاهی دیگر مثل پمپ آب بفرستد و سپس از این جریان برای روشن و خاموش کردن پمپ استفاده کند. به طور کلی حرکت جسمی گاز، مایع و یا بخار در یک لوله جریان نامیده می شود و این جریان منجر به سوئیچ شدن می شود. فلو سویئچ در بیشتر اوقات برای نگهداری کردن از پمپ ها و خنک کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد. فلو سوئیچ به یک زنگ هشدار مجهز است و در زمان هایی که جریان خیلی بالا یا خیلی پایین است، زنگ هشدار آن به صدا در می آید. در مواقعی که هیچ جریانی وجود ندارد، فلو سوئیچ می تواند یک جریان را متوقف نماید ولی زمانی که جریان وجود دارد، موتور دستگاه حرکت کرده و در صورت لزوم با زنگ هشدار اخطار می دهد. از پرکاربردترین انواع فلوسوییچ، فلوسوئیچ چیلر، تیغه ای و خطی است.

 فلو سوئیچ در موارد زیادی از جمله سیستم های گرمایش آب گرم، تهویه مطبوع، تجهیزات خنک کننده، سیستم های آتش سوزی و سیستم های کلرینگ استخر استفاده می شود. در حقیقت فلو سوئیچ ها به دو بخش سوئیچ جریان هوا و سوئیچ جریان مایع دسته بندی می شوند. فلو سوئیچ قادر است سیگنال های مختلف را با توجه به نیاز صنایع مختلف، به سایر دستگاه ها گزارش کند. به این ترتیب و از طریق این گزارش، آنها می توانند به موقع خاموش یا روشن شوند. به طور کلی می توان گفت فلو سوئیچ ها عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین مقاومت زیادی در برابر انواع خوردگی دارند. در هنگام خرید یک فلو سوئیچ باید مواردی مثل نوع و نحوه اتصال فلو سوئیچ، رنج آن و همچنین چگالی آن توجه کرد.



:: برچسب‌ها: گیج فشار ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر گیمر هستید و به دنیای بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، احتمالا در مورد داشتن تجهیزات حرفه‌ای اطلاعات کافی دارید. داشتن کیبورد و ماوس و همچنین رایانه قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد بهتر و دقیق‌تر بازی کنید و حتی در بازیهای آنلاین تمرکز و سرعت عمل خود را افزایش دهید. دانوتک با جمع آوری لیست کاملی از بهترین کیبورد های گیمینگ سال ۲۰۲۱ تلاش کرده است تا یک مرجع کامل برای خریدن بهترین برند را بر اساس بودجه‌های مختلف برای شما کاربران عزیز تهیه کند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

کیبورد گیمینگ چیست؟

شاید پاسخ به این سوال در مرحله اول ساده باشد. کیبورد گیمینگ در واقع برای اجرای و روند بهتر در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است، اما مفهوم آن کمی‌فراتر از این تعریف ساده است. در اصل کیبوردهای گیمینگ با داشتن مکانیزم‌های شخصی سازی و استفاده از فناوری‌های جدید، توانایی ارتباط بسیار بهتری را دارند. این کیبوردها معمولا از دکمه‌های مکانیکی پیشرفته استفاده می‌کنند که زمان پاسخگویی آنها را بسیار بهتر از کیبوردهای معمولی می‌کند.

در واقع زمان پاسخگویی به معنی سرعت ارسال داده‌ها از هنگام فشار دکمه تا رسیدن اطلاعات به پردازنده است که برای اجرای بهتر و حرکت نرم‌تر در بازی‌ها بسیار حائز اهمیت است. حال هرچه این میزان سریعتر باشد، حرکات کاراکترها در بازی نیز بهتر و زودتر از حریف انجام خواهد شد، به همین دلیل کیبوردهای گیمینگ بسیار با اهمیت هستند.

البته این تنها نکته مربوط به بهترین کیبورد های گیمینگ نیست، این سخت افزار، حال دارای نور پردازی بسیار زیبا و از طرفی نیز طراحی ارگونومیک ویژه‌ای است که از‌ ایجاد شدن استرس و خستگی در دستان کم می‌کند و باعث عملکرد بهتر در هنگام اجرای بازی می‌شود.

بهترین کیبوردهای گیمینگ سال ۲۰۲۱

با آشنا شدن با کیبورد های گیمینگ و مزایای آن حال در ادامه به بررسی برخی از برندهای پرفروش و محبوب کیبورد در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت که به عنوان بهترین کیبورد های گیمینگ سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شوند.

1) کیبورد گیمینگ Corsair K100 RGB Optical

شاید بتوان گفت شرکت کورسیر یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی، مخصوصا بهترین کیبورد گیمینگ است که این سال‌ها محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. بهترین برند موجود در بازار به عنوان یک کیبورد گیمینگ بزرگ و حرفه‌ای محصول جدید این شرکت Corsair K100 RGB Optical است. این کیبورد با داشتن سریع‌ترین سرعت پاسخگویی و وجود دکمه‌های کنترلی رسانه می‌تواند برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای و حتی استریم بسیار مفید باشد. این کیبورد در کنار داشتن طراحی زیبا از نورپردازی RGB بسیار پیشرفته‌ای نیز برخوردار است و در کنار آن یک اسکرول لمسی و قابل برنامه ریزی وجود دارد.

ویژگی مثبت این کیبورد داشتن برنامه اختصاصی کورسیر است که به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیاز خود تنظیمات هر دکمه را به صورت اختصاصی تغییر دهید.

2) کیبورد گیمینگ Mountain Everest Max

داشتن یک کیبورد گیمینگ و عادی در کنار هم می‌تواند، ویژگی باشد که این محصول را خاص می‌کند. Mountain Everest Max به عنوان یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ شناخته شده است و دلیل آن نیز در طراحی بی‌نقص و کامل آن است. شما می‌توانید در هنگام استفاده از این کیبورد بخش ماشین حساب (نام پد) و حتی بخش زیرین کیبورد را نیز بردارید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در هنگام گیم با کاهش دکمه‌های اضافه تمرکز بهتری داشته باشید و در هنگام انجام کارهای روزانه نیز تمام امکانات را در اختیار داشته باشید.

دکمه‌های مکانیکی این کیبورد یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است که با وجود دکمه‌های سفارشی می‌توانید آنها را به آسانی تغییر دهید. در بخش بالایی این کیبورد نیز ۵ دکمه به همراه یک اسکرولر گرد وجود دارد که با آن می‌توان تنظیمات صدا را تا حدود زیادی تغییر داد.

3) کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Chroma

نام شرکت ریزر سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم گیمینگ شناخته می‌شود. این برند تخصص خاصی در‌ ایجاد ارتباط جذاب بین تکنولوژی و زیبایی دارد. محصولات ریزر بسیار باکیفیت بوده و قیمت بالاتری نیز نسبت به مدل‌های دیگر در بازار دارند. کیبورد Razer Cynosa Chroma شاید جدیدترین عضو این شرکت نباشد، اما بدون شک جزو بهترین کیبورد های گیمینگ در بین طرفداران این کمپانی است.

کلیدهای به کار رفته در این کیبوردها نسبت به مدل‌های دیگر حساس نیستند، اما کار با آن‌ها بسیار راحت و لذت بخش است. این کیبورد قابلیت تغییر رنگ دارد و با استفاده از نرم افزار RGB Razer امکان تغییر رنگ تمام دکمه‌های آن وجود دارد.

4) کیبورد گیمینگ G.Skill KM360

بسیاری از گیمرها، دوست ندارد که یک کیبورد گیمینگ رنگارنگ داشته باشند یا زیبایی آن از عملکرد کیبورد بهتر باشد، به همین دلیل به دنبال کیبورد های مکانیکی ساده‌تر، اما قوی‌تری خواهند رفت. محصول جدید شرکت جی. اسکیل که با نام G.Skill KM360 شناخته میشود، یکی از این موارد است. این کیبورد با داشتن رنگ ساده و نبود نورهای RGB کیفیت بسیار بالایی دارد و طرفداران مخصوص به خود را نیز دارد. این کیبورد دارای نور RGB نیست، اما امکان بازی در شب را با داشتن بک لایت برای کاربران خود فراهم کرده است.

ویژگی مثبت این کیبورد در طراحی دکمه‌های آن نهفته است که برای بازی‌های آنلاین شوتر بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی شده است. برد‌ این محصول نیز از همان مدل معروف TKL است که دارای کیفیت بسیار زیادی است و امکان جابه جایی دکمه‌های کیبورد نیز به دلیل وجود شاسی در آن‌ها وجود دارد.

5) کیبورد گیمینگ Logitech G915 Lightspeed

در اغلب اوقات گیمرها و یوتیوبرها از وجود سیم بر روی میز کار اصلا خوششان نمی‌آید و دوست دارند محصولات بی سیم و باکیفیتی را در اختیار داشته باشند. کیبورد گیمینگ Logitech G915 Lightspeed یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ بی‌سیم موجود در بازار است که تمام امکانات یک کیبورد حرفه‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد.

طراحی این محصول نیز همانند مدل‌های‌ ترند موجود در بازار است و از جنس فلز ساخته شده است. در کنار داشتن صفحه کلید و ماشین حساب، این کیبورد دارای یک اسکرول چرخشی بسیار زیبا نیز است. همچنین کلیدهای برنامه ریزی شده در سمت چپ نیز قابلیت تنظیم کامل را دارند و می‌توانند با هر برنامه‌ای کاملا هماهنگ شوند. برای تنظیم دکمه‌ها و حتی نور زیبای RGB کافی است وارد نرم افزار این کیبورد شوید و تنظیمات خود را در آن‌ایجاد کنید.

6) کیبورد گیمینگ HyperX Alloy Elite RGB

اگر از کیبوردهای بزرگ و همه کاره خوشتان می‌آید، کیبورد HyperX Alloy Elite RGB بهترین انتخاب برای شما است. این کیبورد شاید در بین بهترین کیبورد های گیمینگ سال 2021، به عنوان بزرگترین آن‌ها نیز شناخته شود. این کیبورد از سوئیچ‌های مکانیکی حرفه‌ای برخوردار است و دارای یک اسکرول فلز و چند دکمه قابل برنامه ریزی است. با استفاده از این دکمه‌ها، امکان‌ایجاد کردن تنظیمات نوری خاصی نیز در نرم افزار این کیبورد قرار داده شده است. همچنین برای کنترل خاموش یا روشن بودن RGB دکمه‌های سمت چپ روی کیبورد به کمک شما خواهد آمد.

7) کیبورد گیمینگ Kinesis Freestyle Edge RGB

شاید محصول جدید شرکت کینسیس به عنوان یکی از متفاوت‌ترین کیبورد های گیمینگ موجود در جهان باشد. این محصول با داشتن طراحی خاص و دو تکه خود، برای بسیاری از بازیها مخصوصا گیم‌های ریسنیگ و فایتینگ بسیار کاربردی خواهد بود.

Kinesis Freestyle Edge RGB یک کیبورد دو تکه بسیار زیباست که با یک تکه سیم بهم متصل شده است و طراحی آن فقط مخصوص بازی است، زیرا تایپ کردن با آن کمی‌چالش برانگیز است. به این کیبوردها اصطلاحا آرگونومیک فری استایل گفته می‌شود که طراحی مخصوص به خود را دارند و این محصول به عنوان بهترین آنها شناخته می‌شود. وجود نورهای RGB و دکمه‌های مکانیکی بسیار مقاوم و سرعت پاسخگویی عالی تنها برخی از ویژگی‌های این محصول است.

قابلیت جالب این کیبورد در وجود سیستم ذخیره سازی داخلی است که با آن می‌توانید تا ۹ پروفایل مختلف را بر اساس بازی‌های خود پیاده سازی کنید و در هنگام اجرای هر بازی تنظیمات خود را فرا بخوانید. یک تکه ده دکمه‌ای ماکرویی نیز در این کیبورد جای گرفته است که امکان‌ایجاد تنظیمات و دکمه‌های اختصاصی در هر بازی را به شما می‌دهد

8) کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite یکی از قدیمی‌ترین و در حال قوی‌ترین محصولات شرکت ریزر است که در گذشته لقب بهترین کیبورد دنیا را با خود حمل می‌کرد. وجود سوئیچ‌های مکانیکی و اتومات مخصوص تنها در این کیبورد وجود دارد. دکمه‌های طراحی شده بر روی این محصول از سازه اپتومکانیکی ساخته شده است و از مدل‌های امروزی نیز که از فلز هستند پیشرفته‌تر است.

این کیبورد با داشتن متریال جدید و بروز خود از فناوری پرتوی نوری برای ارسال داده‌های خود کمک میگیرد و به همین دلیل به عنوان یکی از سریع‌ترین کیبوردهای جهان شناخته می‌شود. تفاوت اصلی این محصول در نسخه Elite همان بخش استراحتگاه دست است که به صورت مغناطیسی به بدنه کیبورد متصل می‌شود. وجود قابلیت نورپردازی شخصی، توانایی‌ایجاد و ذخیره سازی پروفایل تنها برخی از ویژگی‌های این کیبورد حرفه‌ای است.

سوالات مهم در هنگام خرید کیبورد گیمینگ

با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات گیمینگ برخی سوالات پرتکرار در بین مشتریان به چشم می‌خورد که پاسخ به آنها باعث انتخاب آگاهانه و بهتر خواهد شد. در ادامه مقاله، دانوتک تلاش میکند تا مهم‌ترین سوالات این حوزه را بررسی و پاسخی کوتاه و مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

چرا سوئیچ‌های مکانیکی مهم هستند؟

اینکه شما یک کیبورد غشایی یا مکانیکی را انتخاب کنید، کاملا به علاقه شخصی شما بر میگیرد. اما کیبوردهایی با فناوری مکانیکی طول عمر بیشتری دارند و در مقابله ضربه و فشار بسیار قوی‌تر هستند.

مهمترین عاملی که باید در هنگام خرید کیبورد مکانیکی به آن توجه شود چیست؟

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ سال 2021 هستید، باید به نوع سوییچ آن توجه کنید. این سوییچ‌ها به صورت متداول از نوعی Cherry هستند، اما در برخی مدل‌ها مدل‌های جدید و حرفه‌ای‌تری نیز وجود دارد، که قیمت بسیار زیادی نیز دارند.

آیا داشتن دکمه‌های کنترلی اضافه مهم است؟

در بسیاری از موارد خیر، اما داشتن دکمه‌های کنترلی و رسانه‌ای، برای گیمرها و استریمرها می‌تواند بسیار موثر باشد، زیرا تنظیمات و انجام برخی عملیات را بسیار ساده خواهد کرد.

اندازه کیبورد گیمینگ اهمیت دارد؟

این موضوع به فضای روی میز شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک کیبورد کامل با تمامی‌امکانات هستید، می‌توانید از کیبوردهای بزرگ و حرفه‌ای استفاده کنید، اما اگر تنها به گیم مشغول هستید و فضای کافی نیز بر روی میز خود ندارید یا دوست دارید از محصولات جمع و جور استفاده کنید، کافی است کیبورد بدون ماشین حساب (نام پد) را خریداری کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله بهترین کیبورد های گیمینگ را معرفی و بررسی کردیم. اما شما باید بر اساس قدرت خرید و همچنین نوع کیبوردی که دوست دارید، کیبورد مورد نیاز خود را بخرید. اولویت‌های شما کاملا متفاوت است. کیبوردهای مختلفی در دنیا وجود دارند که امکانات گیمینگ را به شما می‌دهند، اما هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند، پس بهتر از قبل از خرید هر نوع کیبوردی، فرای ظاهر و طراحی فوق العاده آن، نیازهای خود را به دقت بررسی کنید تا یک کیبورد حرفه‌ای با عمر طولانی را در اختیار داشته باشید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین ماوس های گیمینگ ارزان را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین کیبورد های گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع هدفون‌ بی سیم

قبل از این که بخواهید با نکات مهم خرید هدفون بی سیم آشنا شوید، بهتر است انواع آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی متناسب با نوع نیاز خود را انتخاب کنید. هدفون‌ها را می‌توان از نظر نوع نیاز کاربر، نوع‌ قرارگیری بر روی گوش، تولید کننده صدا، رنج فرکانس، امپدانس و موارد دیگر در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. تمامی این موارد می‌توانند نقش مهمی در خرید هدفون وایرلس داشته باشند.

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال در دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم‌بندی می‎ شوند. هر دو آن‌ها برای اتصال به انواع دستگاه‌ها کاربردی هستند اما در صورتی که با وجود سیم‌ها و گره خوردن مدام آن‌ها مشکل دارید، خرید هدفون بیسیم می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. هدفون‌های بیسیم معمولا از فناوری وایرلس بلوتوث استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای خرید هدفون بی سیم

امروزه برندها بسیار زیادی در سراسر دنیا، انواع مدل‌های هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کنند. اما تمامی محصولاتی که در بازار یافت می ‎شوند، اورجینال نیستند و یا در زمان تولید آن‌ها، از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده است.

به همین دلیل، در زمان خرید هدفون بلوتوثی نباید بگذارید زیبایی هدفون‌ها شما را گول بزنند و باید موارد مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که بتواند تا سال‌ها با بهترین کیفیت ممکن کار کند. در ادامه مواردی را که در زمان خرید این نوع از هدفون‌ها باید بررسی کنید را بررسی می‌کنیم.

نوع اتصال هدفون وایرلس به سیستم

هدفون‌های بیسیم می‌توانند با استفاده از بلوتوث، NFC و وایرلس به هر سیستم که کاربر بخواهد وصل شود. مطمئنا در میان این روش‌های اتصال، بلوتوث آسان‌ترین است، زیرا امروزه علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی گجت‌های دیجیتالی مانند اسپیکرها، ساعت‌های هوشمند و … می‌توانند به خوبی از بلوتوث پشتیبانی کنند به طوری که در دستگاه‌های جدید، کمتر از 3 ثانیه طول می‌‎کشد تا هدفون با دستگاه مورد نظر شما هماهنگ شود. همچنین در صورتی که فاصله‌ای در میان فرستنده و گیرنده نباشد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند تا 12 متر و یا بیشتر نیز کار کنند. (چون 99 درصد هدفون های وایرلس بازار از نوع هدفون بلوتوثی هستند از این به بعد از هدفون بلوتوثی به جای هدفون بی سیم استفاده می کنیم)

کیفیت صدا

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در زمان خرید هدفون بی سیم باید آن را بررسی کنید، کیفیت صدای هدفون است. کیفیت صدایی که در هدفون‌های بیسیم تجربه می‌کنید، به Audio codec هدفون بستگی دارد. کدک در واقع یک ساختار نرم افزاری است که صدا را روی یک دستگاه، رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه دیگر، رمزگشایی می‌شود. به همین دلیل، هم سیستم پخش کننده موسیقی و هم هدفون بلوتوث، باید بتواند به خوبی از این کدک‌ها پشتیبانی کند تا کیفیت اصلی و خالص موزیک را ارسال و دریافت کنند. برخی از کدک‌های مشهور و پر استفاده هدفون‌ها، به شرح زیر هستند.

⦁ SBC

⦁ aptX

⦁ aptX HD

⦁ AAC

عمر باتری

نکته بعدی که در زمان خرید هدفون بلوتوث باید به آن توجه داشته باشید، عمر باتری هدفون است. تمامی هدفون‌های بی سیم دارای یک باتری قابل شارژ هستند. مطمئنا هر چقدر که این نوع از هدفون‌ها، بزرگ‌تر و حجیم‌تر باشند، فضای بیشتری برای باتری دارند.

عمر باتری‌ در انواع هدفون‌ها، می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هدفون‌های دور گوشی و یا گیمینگ، می‌توانند تا 30 ساعت هم دوام بیاورند و صدا را با بالاترین کیفیت پخش کنند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید میزان عمر باتری که شرکت‌های سازنده برای آن درج می‌کنند، در شرایط بهینه و خاص می‌باشد و در دنیای واقعی، معمولا کارایی کمتری دارند.

اندازه و فریم هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در زمان خرید هدفون بلوتوثی تاثیرگذار باشد، اندازه و فریم هدفون بلوتوث است. هدفون‌ها از این نظر، در انواع مختلفی تولید می‎ شوند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل به اندازه آن نیز باید دقت داشته باشید تا اندازه آن‌ها به قدری باشد که گوش شما را اذیت نکند و یا در زمان ورزش کردن، از روی گوش شما نیافتد.

در این زمینه باید ارگونومی هدفون بی سیم را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدفون راحت نباشد، حتی موزیک هم لذت زیادی برای شما نخواهد داشت. بسیاری از برندهای معتبر تولید کننده هدفون‌های بیسیم، روی ارگونومی و راحتی هدفون بسیار کار می‌کنند و آن‌ها را مطابق با فرم گوش‌ها طراحی می‌کنند. از بهترین برندهای تولید کنند هدفون‌های بلوتوث، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ سونی

⦁ سامسونگ

⦁ JBL

⦁ Bose

⦁ Sennheiser

البته قیمت محصولات برند با توجه به شرایط دلاری فعلی شاید برای اکثر افراد جامعه بالاتر از سقف بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هدفون بلوتوث باشد و در این موارد از برندهای میان رده و معتبر مدل مدنظر را انتخاب کرد.

تکنوسان، بهترین گزینه برای خرید هدفون بی سیم

هدفون‌های بی سیم از گذشته هواداران خاص خود را داشته است و این روزها نیز با توجه به حذف جک‌های 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های روز دنیا، محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. با استفاده از این هدفون‌ها، دیگر نگران گره خوردن و یا پاره شدن سیم‌ها نباشید و به راحتی‌ با روشن کردن آن، در کمترین زمان ممکن هدفون بلوتوث را با گوشی و یا دیگر گجت‌های دیجیتال همگام کنید و موزیک یا محتوای صوتی مورد علاقه خود را گوش کنید.

اگر قصد خرید انواع هدفون‌های وایرلس را دارید، در همین صفحه می توانید مدل مورد نظر خود را به سبد خرید افزوده و سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در مجموعه تکنوسان از برندهای معتبر یا با توجه به قیمت کالا ارزنده هستند، به همین دلیل، ارزش خرید آن‌ها را تضمین می‌کنیم تا مشتریان بتوانند تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین داشته باشند.‌



:: برچسب‌ها: خرید هدفون بی سیم خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی
  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Search engine optimization is the method of enhancing the quantity and quality of site traffic to your web site or a particular web page by search engines like Google, Yahoo, Ask Jeeves, AOL and Bing. SEO targets free traffic as well as paid traffic. As a rule, there are two kinds of methods used in SEO: natural SEO, which means applying SEO techniques and artificial SEO, which means employing techniques like keyword stuffing and link farms. It also involves web directory submission, website redesigning, advertising strategy, and paid inclusions. FastSEO is a digital marketing company which offers SEO services in all over the world.

Natural SEO methods use widely accepted search engine optimization techniques that have been used for years. The most important of these are article writing, directory submissions, keyword research, link building, and content creation. Artificial SEO methods take into account newer methods such as directory submission, blogs, forums, press releases and buzz marketing. They are mainly aimed at increasing visibility and traffic but do not have the long term benefits as natural methods.

SEO in Muscat by FastSEO

Organic SEO is an organic method that ranks higher for a given key phrase or keyword than other sites. It is the best method that offers long term benefits. However, it takes a lot of time to bring up to the top. The popularity of the method has declined over the past few years. This is because many sites are using 'Black Hat' SEO methods, which are unethical and lead to spam violations.

SEO services is Bratislava, Slovakia

Inorganic SEO techniques are the ones that do not increase page ranking. Instead, these techniques are used to drive traffic to other websites for payment. These techniques are commonly referred to as 'pay-per-click', 'pay-per-post', 'sponsored links' and 'fake traffic'.

Natural SEO is advantageous because it does not result in high costs. A typical search engine results page displays the highest ranking pages of the major search engines. This is done because the major search engines prefer to show results that are directly relevant to the keywords searched. The search engines also use a special algorithm to rank the web pages. These algorithms change over time and require constant adjustment.

One of the latest methods of SEO is known as "content-based" search engine optimization, or simply SEO. This technique focuses on what the user actually wants, rather than on what the search engine wants. SEO techniques try to achieve natural or organic rankings. For example, a website can appear high in the initial pages of the major search engines, but if it does not contain relevant content, then it will not help the user. It is all about giving the user what they want.

Organic SEO techniques are popular among small business owners who have limited budget. However, this form of SEO is not effective for B2B businesses. Content-based techniques are more applicable for the B2B market. But even for the B2B market, there are several effective tools available that are affordable.

SEO methods are being used by millions of internet users all over the world. In addition, the popularity of SEO has increased tremendously. There are many SEO companies around the world offering cheap SEO services. However, there are still several things that webmasters need to consider before hiring an SEO company. Before you hire an SEO company, you should make sure that they have a history of high search engine ranking, good customer service, affordable prices, and competitive prices.

SEO services in Istanbul

The SEO industry is continuously growing. It is estimated that the number of websites is growing every year. There are various techniques available to increase the popularity of the website. SEO techniques are affordable, but they can significantly improve the popularity of your website. Some of the most popular and most effective techniques are mentioned below.

Social media marketing is one of the SEO techniques that is growing in popularity. By optimizing your blog with social media optimization techniques, you will get better visibility over the internet. SEO techniques are available to optimize the contents on social networking sites such as Facebook, Twitter, and other such services. These techniques can dramatically improve the amount of traffic to your website. You can also use these services to promote your website on your personal profile pages on social networking sites.

Blogs have become one of the most popular SEO tools. They allow you to add new content and make changes to the existing content. Popular SEO techniques available for blog optimization include building backlinks, commenting spammy blogs, writing good content, and using keyword density to obtain a high ranking on search engines. By implementing all the above SEO techniques, you can achieve a high level of popularity among the target audience.

 



:: برچسب‌ها: Popular SEO Tools and Techniques For Your Business ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پرده ( در ) توری و طلق    آهنربایی ( مغناطیسی )
توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .
 



:: برچسب‌ها: توری مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

حسابداری شامل دوره ها و شاخه های مختلفی است که هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارند. در این مقاله بعضی از این دوره های کاربردی حسابداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوره مدیریت مالی و حسابداری

دوره مدیریت مالی و حسابداری یکی از دوره های کاربردی حسابداری بوده و هدف  اصلی از تشکیل این دوره پرورش مدیران موفق و حرفه ایی در زمینه تامین مالی و سرمایه گذاری می باشد. افراد با شرکت در این دوره ها با نکات زیادی از جمله ساز و کار بازارهای مالی به طور کامل آشنا می شوند. در حقیقت می توان گفت مدیریت مالی به معنای مدیریت صحیح و دقیق منابع سازمانی برای رسیدن به اهداف است.  یکی از مهمترین دلایل استفاده از مدیریت مالی در جامعه، افزایش سرمایه سازمان است زیرا این امر منجر به موفقیت سازمان در سال های آینده خواهد شد. به طور کلی می توان گفت مدیریت مالی و حسابداری شامل مشاغل مختلفی از جمله حسابداری اموال و بازار بورس و سرمایه می شود. افرادی که تمایل دارند در دوره های آموزشی مدیریت مالی و حسابداری شرکت کنند، باید به خدمات و همچنین نحوه ارائه آنها نیز توجه کنند تا بتوانند در آینده بعد از پایان این دوره و گرفتن مدرک آن، به راحتی به بازار کار وارد شوند. قابل توجه است که فقط افرادی می توانند در این حرفه به موفقیت برسند که با اصول مدیریت مالی آشنایی کامل داشته باشند و دوره های آن را به طور کامل پشت سر گذاشته باشند. افراد با شرکت در دوره های مدیریت مالی و حسابداری این امکان را دارند که درباره این دوره اطلاعات کاملی کسب کنند. دوره مدیریت مالی و حسابداری برای افرادی که در رده های سرپرستی حسابداری و مالی کار می کنند و قصد دارند با پیشرفت در زمینه علم حسابداری، در سایر مهارت های حسابداری نیز در کار خود پیشرفت کنند، دوره بسیار مناسبی است. با توجه به این که انجام امور مربوط به حسابداری و مالی در تمام اداره ها و شرکت های اقتصادی بزرگ و کوچک، یکی از مهمترین تخصص ها بوده و اهمیت بسیار زیادی دارد، شرکت در این دوره از مزیت های زیادی برخوردار است. در حقیقت می توان گفت تمام امور مالی که شرکت های حسابداری انجام می دهد، باید مطابق اصول و مقررات خاصی انجام شود تا نتیجه خوبی از آن حاصل شود. حسابداری مالی بسیار پر کاربرد بوده و می تواند کمک بزرگی برای انواع کسب و کارها باشد.

دوره تحلیل داده ها

دوره تحلیل داده  از دوره های مفید و آموزشی بوده و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین تبدیل داده های سازمان به اطلاعات ارزشمند را به افراد آموزش می دهد. در حقیقت می توان گفت تحلیل داده یکی از مهمترین بخش ها برای همه کسب و کارها محسوب می شود و شرکت ها با تحلیل داده ها به طور دقیق می توانند در کار خود به نتیجه مورد نظر برسند. تحلیل داده ها در حقیقت مبحثی است که این روزها به خاطر وجود انبوه داده ها و از زمان استفاده از اینترنت، رواج زیادی در بین افراد پیدا کرده است. به طور کلی می توان گفت دوره تحلیل داده ها، دوره ایی است که برای بررسی مجموعه داده ها به کار برده می شود و نتیجه مربوط به اطلاعاتی که در آنها وجود دارد را به کمک سیستم های نرم افزاری و تخصصی به دست می آورد. با توجه به این که در جامعه امروزی، داده ها به صورت گسترده همه جا وجود دارند، باید آنها را به روشی مناسب تحلیل و جمع آوری نمود. در حقیقت تحلیل داده ها، کمک بزرگی برای انواع کسب و کار بوده و می تواند به افزایش درآمد منجر شود. شرکت ها با استفاده از تحلیل داده ها این شانس را به دست می آورند تا در بهره وری عملیاتی پیشرفت کرده و خدمات مشتری و کمپین های بازاریابی را بهبود ببخشند. افرادی که در این حوزه تخصص پیدا می کنند با به کار گیری تکنولوژی و روش های موجود در این زمینه، می توانند به سازمان ها برای رسیدن به اهداف و همچنین شناسایی راهکارها و استراتژی های جدید کمک کنند. در حقیقت دانش آمار و همچنین آمار توصیفی در دوره تحلیل داده ها از اهمیت  بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت توصیف داده ها یکی از مهمترین فعالیت ها در آمار و تحلیل داده ها است. افراد در این دوره ها می توانند، داده های مناسب در ارتباط با بازار؛ رقبا؛ مشتریان؛ اقتصاد و داده های فنی را شناسایی و جمع آوری کرده و آنها را به کار برند. دوره تحلیل داده ها دارای مراحل مختلفی است و دانش و مهارت افراد را تا حد زیادی ارتقا می دهد. در این دوره ها افراد علاوه بر آشنا شدن با مفهوم اندازه گیری و تحلیل در سیستم های مدیریت کیفیت، با اصول و مبانی و تمام سیستم های مدیریت نیز به طور کامل آشنا می شوند. افرادی که در دوره تحلیل داده ها شرکت می کنند، این امکان را دارند که با روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات،  طبقه بندی اطلاعات، روش های تجزیه و تحلیل داده ها و طبقه بندی اطلاعات، پردازش اطلاعات، انواع خطا و اشتباه در جمع آموری و تجزیه و تحلیل داده ها و روش های کاهش خطا به طور کامل آشنایی پیدا کنند. 

دوره تحلیل اطلاعات مالی

یکی از روش های اصلی تحلیل گران مالی در ارزیابی شرکت ها، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی آنها می باشد. دوره تحلیل اطلاعات مالی بسیار جامع بوده و از جدید ترین تکنیک آموزش برای تدریس آن به افراد استفاده می شود. در صورتی که اعداد و ارقام اطلاعات مالی شرکت ها با دقت کافی و همچنین با محتوای مناسب تنظیم شده باشد، نسبت های مالی موسسات و شرکت ها می توانند عملکرد مالی یک شرکت را به طور دقیق گزارش دهند.  به این ترتیب می توان گفت ارزیابی عملکرد موقعیت شرکت ها و یا بازدهی سرمایه گذاری های انجام شده به وسیله تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی، یکی از اصلی ترین اهداف سازمان های اقتصادی و مدیران شرکت ها می باشد. در حقیقت دوره تحلیل اطلاعات مالی، سامانه ایی جامع برای دادن اطلاعات ضروری به افراد فعال در بازار سرمایه بوده و تمامی اطلاعات لازم را از سامانه های مختلف گرد آوری کرده و سپس در اختیار افراد می گذارد. این سامانه بعد از این که اطلاعات لازم را جمع آوری کرد، در مورد آنها محاسباتی انجام می دهد و سپس آن را به صورت کامل به کاربران ارائه می دهد. به عبارت دیگر اطلاعات مالی شامل طیف گسترده ایی از اطلاعات مربوط به شرکت ها بوده و منبع اصلی آن واحدهای مختلف سازمان می باشد. آموزش تحلیل اطلاعات مالی یکی از پرکاربردترین آموزش های مالی بوده و کاربرد بسیار زیادی دارد. از اطلاعات مالی در موارد زیادی مثل گزارش های شرکتی، گزارش های دولتی و گزارش سازمان هایی از جمله بیمارستان ها و مدارس استفاده می شود.

 



:: برچسب‌ها: دوره های مدیریت و حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1400 | نظرات ()