دانلود فیلم ایرانی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یک سوپرانو مشهور جهان (جولیان مور) برای بهره مندی از یک معمار موفق (کن واتانابه) در آمریکای جنوبی جادوگری خصوصی می کند. هنگامی که کنسرت توسط چریک های مسلح مورد تهاجم قرار می گیرد ، وضعیت گروگانگیری به وجود می آید ، اگرچه بزودی اختلاف بین اسیران و اسیران تار می شود.

قیمت داشتن یک عامل بد می تواند کشنده باشد - به خصوص در مورد Roxanne Coss (مور) ، خواننده با استعداد اما خسته ، که برای اجرای در عمارت نیکوکار ثروتمند در یک شهر فقیرنشین رزرو شده است. او گفت: "ایتالیا ، انگلیس ، ایالات متحده ، حداقل برای سال آینده" ، تلفن را خاموش کرد و گفت که عامل قبل از اینکه از پله ها پایین بیاید ، به طرز غیرقانونی معلوم شد ، برای استقبال مخاطبانش  دانلود فیلم ایرانی .


چند دقیقه بعد ، Roxanne در حال خاموش کردن بشکه اسلحه است. گروهی از مبارزان شورشی این کنسرت را ربوده اند و در ازای آزادی برادران و خواهران زندانی خود ، اسیر شرکت کنندگان می شوند. این یک سرعت بی قرار است که توسط کارگردان پاول ویتز انتخاب شده است ، که به نظر می رسد مشتاق رسیدن به گوشت داستان است: رابطه در حال تحول بین کسانی که اسلحه دارند و کسانی که نمی کنند. این که آیا او آگاهانه قایق را به نفع شورشیان راهنمایی می کند یا خیر ، مشخص نیست ، اما برای اکثر فیلم همدردی با طبیعت طاقت فرسا ، غالباً تسویه حساب گروگان ها ، حتی با توجه به وضعیت آنها دشوار است. بدترین کاس است که به استقبال خواسته های چریکی ها برای درک شرایط ناامید کننده آنها با یک نگرش "پیچ شما" همه آمریکایی می پردازد.

این تنها زمانی می شود که دشمنی سرانجام فاش می شود که داستان جذاب تر می شود. مور و واتانابه - بزرگترین نامهای فیلم - از یک زیربنای مخصوصاً آبدار برخوردار هستند و به شورشیان اجازه می دهد با افزایش اعتماد گروگان ها به آنها انسانی تر شوند. تماشای این مظهر عجیب جدید جالب است و هنگامی که به ناچار خراب می شود ، ویتز یک بار دیگر قدم بر می دارد و چاقو را به سختی پیچ می کند.

این به اندازه کافی برای افزایش تأثیر ماندگار بل کانتو کافی نیست. این گروه تمام تلاش خود را می کنند تا روایتی چند جانبه را به نمایش بگذارد ، اما تلنواش آن موضوعات گسترده تری را ایجاد می کند و باعث می شود این فیلم بخاطر میانه خود صاف نشود ، فقط با یک ضربه شدید نتیجه گیری دوباره به زندگی باز می گردد.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی , سوپرانو مشهور جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: