آموزش خیاطی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای خیاطی کردن شما میتوانید از مجله های آموزش خیاطی مبتدی کمک بگیرید بله این کار، آسانتر و سریعتر است. اما الگوهای مجلات هرگز متناسب با چهره شما نخواهد بود ،
زیرا همه آنها بر روی یک نوع که از نوع شرطی است ساخته شده اند. و اگر شکل و قد شما با انواع شرطی متفاوت است ، تنها راه این است که یاد بگیرید چگونه خودتان الگوها متناسب خودتان را بسازید.

چند بار این عبارت را به خودتان می گویید؟
و سپس این سؤال پیش می آید:
چگونه می دانید چه چیزی کار نمی کند؟
شما آن را امتحان نکرده اید!
بسیاری از افراد فکر می کنند که یادگیری خیاطی حرفه ای بسیار دشوار است و به استعداد خاصی نیاز دارد. با این حال ، این یک مغالطه مطلق است. برای یادگیری چگونگی دوختن زیبایی و شایستگی ، فقط به 2 چیز نیاز دارید: که بخواهید وسی کنید.
استباهات که خیاطی کردن رو سخت میکنند
آموختن از اشتباهات خود

هر اشتباه در خیاطی می تواند نه تنها به یک چیز فاسد تبدیل شود ، بلکه به یک ناامیدی بزرگ هم می رسد ، که بسیار خطرناک است ، زیرا میل به خیاطی را دلسرد می کند. بنابراین ، اگر اشتباهات زیادی در مورد خیاطی وجود داشته باشد ، اشتباه است.

بسیاری از ما کمال گرایی رنج نمی بریم. با این وجود ، در هر صورت نمی توان جلوی درزها ، قسمت های با کیفیت ضعیف را کم کرد و از پردازش کمک هزینه ها برای قطعات غفلت کرد. یک بار خود را گم کنید ، سی کنید تا جای ممکن طبق یه اصول و آموزش پیش برید تا از اشتباه کردن زیاد پرهیز کنید.

بنابراین ، اگر یک جیب زیر خود را دوخته اید ، اگر روی پیراهن با عرضهای مختلف ، کاف دارید ، اگر مجامع سمت چپ ضخیم تر از مجامع موجود در سمت راست هستند ،از تلاش کردن در خیاطی خسته نشو و با شوق به کار خود ادامه بده که خیاطی رو بلد باشی برات شیرین میشه!

شروع با پارچه های پیچیده


نکته: با پارچه هایی که به راحتی قابل برش و پردازش هستند مانند پوپلین ، پشم ، پارچه کتانی را شروع کنید.

الگوهای دامن

خیاطی روی دستگاه ناراحت کننده

چرخ خیاطی مهمترین ابزار خیاطی است. وآن باید بی عیب و نقص کار کند. برای انجام این کار ، شما باید مرتبا مکانیسم بقایای نخ و پارچه را تمیز کنید ، قطعات متحرک را روغن کاری کنید. و اگر مشکلات جدی پیش آمد ، با تعمیرکار چرخ خیاطی تماس بگیرید.

رها کردن محصولات در معرض خطر نیست

بعضی اوقات این اتفاق می افتد - شما پارچه می خرید ، برش می دهید ، شروع به خیاطی می کنید ، و سپس از دوختن آن لباس منصرف میشوید و همین! من آن را دوست ندارم ، نمی خواهم آن را تمام کنم ، این یک رویکرد کاملاً غیرحرفه ای است. خود را مجبور کنید کار را تمام کنید ، آن را ناتمام نگذارید. این قانون را به وجود آورید که چیزهای ناتمام باقی نماند: تا زمانی که دوخت یک چیز را تمام نکنید ، کار دیگری را شروع نمی کنید. این نه تنها رشته ها ، بلکه به عنوان یک انگیزه خوب برای به پایان رساندن زیر خط ها نیز محسوب می شود.

بسیاری از خانم ها می خواهند یاد بگیرند که چگونه دوخت یا مشغول انواع دیگر سوزن دوزی شوند. این امر به دانش ، توجه و تمایل خاصی برای یادگیری نیاز دارد. برش و دوختن نوعی خلاقیت دشوار و پر دردسر است. خیلی به این بستگی دارد که اهداف خود را تعیین کنید: برای خود و خانواده تان خیاطی کنید یا به یک حرفه ای خیاطی بپردازید. از کجا شروع کنیم به آموزش خیاطی برای مبتدیان و چگونه می توان مهارت های لازم را برای یک مبتدی در این مورد کسب کرد؟
پیشنهاد ما به شما سایت سیماکده است که با شیوه نوین آموزش خیاطی آشنا شو وطبق آموزش های ارائه شده پیش برو تا خیاطی رو به طور کامل یاد بگیری





:: برچسب‌ها: آموزش خیاطی , آموزش خیاطی با آسان ترین شیوه ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: