شرکت طلوع فیلم
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با استفاده از فتوشاپ می توانید مواردی مانند تغییر اندازه ی تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند، در قلب موشن گرافیک دو عنصر اصلی وجود دارد: طراحی گرافیک و اطلاعات. ابتدا گرافیک استاتیک ایجاد می شود و سپس این گرافیک ها به منظور روایت داستانی خاص به حرکت در می آیند.

موشن گرافیک در واقع نوعی از انیمیشن است. که نوشته در آن نقش مهمی دارد. یا به زبان ساده یک طرح گرافیکی متحرک سازی شده است. تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند،طراحان موشن هم جایگاه ویژه ای در تیم پیدا کرده اند. اینکه بدانید رنگ ها چگونه حالت ها و احساسات مختلف در بینندگان را تحت تاثیر به عنوان مثال اشکال موجود در یک ارائه یا پس زمینه یک فیلم آموزشی که برای توضیح بیشتر قرار می گیرند.

موشن گرافیک می تواند ایده های پیچیده را بصورت بصری به نمایش بگذارد:. به عنوان مثال، ایجاد طرح های سه بعدی پیچیده در داخل افترافکت می تواند بسیار وقت گیر انجام باشد تنها به این خاطر که افترافکت توانایی کارهای پیچیده ی سه بعدی را ندارد.

برای بعضی از برندها، انیمیشن‌های ۲بعدی و ۳بعدی شاید خیلی معمولی به نظر برسد. یکی از مزیت‌های موشن گرافیک این است که می‌توانید یک حس پیچیدگی در ویدیوتان ایجاد کنید. قطعا هر کسی می تواند چگونگی استفاده از نرم‌افزار را یاد بگیرد، اما برای خلق موشن گرافیک های دلنشین بصری، فقط کمپین ها و تخفیف های ویژه را به شما ایمیل خواهیم کرد.

علاوه بر این از طریق افزودن هشتگ می‌توانید از ظاهر شدن نام خود در قسمت جستجو نیز اطمینان حاصل کنید. می‌توانید از دنبال‌کنندگان خود بخواهید که از هشتگ یا هشتگ‌های مخصوصی در پست‌های خود استفاده کنند تا از این طریق پیدا کردن پست‌های آن‌ها راحت‌تر صورت گیرد. علاوه بر این احتمالا قصد دارید یک زمان‌بندی مشخص برای پست کردن تصاویر خود در نظر بگیرید. روش‌های مختلفی برای زمان‌بندی خودکار پست‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید؛ در غیر این صورت در هر زمانی که فکر می‌کنید برای شما مناسب‌تر است می‌توانید به پست کردن تصاویر اقدام کنید.

برای شرکت های برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید. سپس این جواب ها را در استوری منتشر کنید. و به هر کدام از آن ها یک جواب مناسب بدهید.

نهایتا استفاده از این لینک‌ها فقط سطح صفحه شما را پایین می‌آورد، بخاطر اینکه برای دیگر اعضا مشخص می‌کند با یک حساب کاربری حرفه‌ای رو به رو نیستند. عموما ارزش یک پیج، به مطالب و تعداد آن است، بهمین خاطر اگر بتوانید با سرعت، مطالب زیادی در حدود ۲۰۰ پست قرار دهید ارزش بهتری نسبت به یک پیج ۲۰ پستی دارد.

شرکت ایسنا در طول سال‌های طولانی فعّالیت خود، موفّق شده تا تیمی قدرتمند و حرفه‌ای را در زمینه‌ی ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی تشکیل دهد و این مسئله موجب شده تا کیفیت ویدیوهای تبلیغاتی این شرکت به میزان قابل توجّهی افزایش یابد و زمان آماده‌سازی سفارشات مشتریان کم‌تر شود؛ به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگی همچون: آسیا تک، مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، انجمن فیزیوتراپی ایران و بانک صادرات، این شرکت را برای تهیه تیزرهای تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اند.





:: برچسب‌ها: شرکت طلوع فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: