سئو توسط تسمینو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

راهکار دوم بررسی محتوای رقبا می باشد. محتوایی را که برای کلمات کلیدی در نظر می گیریم می بایست بر اساس نیاز کاربران باشد. در روش اول شما کلمات کلیدی مد نظر خود را به گوگل معرفی می کنید و از گوگل میخواهید در صورتی که این کیوردها و کلمات کلیدی، توسط کاربران جستجو شد، سایت شما را در صفحه اول نمایش دهد(و حتی در رتبه ۱ گوگل) .


اگر به شیوه دستی این کار را انجام می دهید،به دنبال کلماتی باشید که در طول مقاله تکرار می شوند. بنابراین تعجبی ندارد که همه می‌ خواهند صفحه اول گوگل در اختیار آنها باشد، چراکه واقعاً ارزش و بهای زیادی داشته و یکی از بهترین راه ها برای انجام تبلیغات موثر در بین کسب و کارهای آنلاین به شمار می رود.

به همین دلیل تمرکز بر روی یک موضوع تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا؟ به این دلیل که بیشتر احتمال دارد توجه سایر وبلاگ نویسان را به خود جلب کند و در شبکه های اجتماعی بک لینک یا ذکر (اشتراک و لایک) دریافت نماید و همین فرآیندها مدت زمان رسیدن به صفحه اول موتور جستجوی گوگل را کوتاه تر  و آموزش سئو تسمینو در لینک https://www.tesmino.com/blog/سئوی-سایت  را تکمیل کند.

نکته مهم در بک لینک معتبر و تاثیر گذار روی سئو سایت موارد زیر است: بک لینک گرفتن از ریپوتاژ یا سایت هایی با موضوع سایت مرتبط هستند. رقابت شدیدی مخصوصا برای کلمات کلیدی محبوب و پرکاربرد وجود دارد ، به همین دلیل کلمه کلیدی انتخابی عاملی تاثیرگذار در مدت زمان قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل است.

حجم تولید محتوا یا تعداد کلمات: سایت های قوی و برتر در گوگل طول مقالات آن ها به ۲۰۰۰ کلمه یا بیشتر می رسد. گوگل نیز به این موضوع اهمیت می دهد و سایت ها را از نظر سرعت بررسی کرده و در صورت موفق عمل کردن امتیاز مثبت به آن ها می دهد.

ادامه مطلب: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: سئو توسط تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: